søndag den 12. maj 2013

Andreas: Min tossede Mor


Ja - selvom man "naturligvis" scrapper de obligatoriske billeder, så synes jeg også, at det er sjovt, når de mere finurlige billeder også er gemt og bevaret. Derfor skulle disse fjolle-billeder da også scrappes og jeg er rigtig tilfreds med resultatet.

Jeg kan huske, at jeg havde nogle ideer, da jeg pakkede tasken en aften jeg skulle i scrapclub, men heldigvis var jeg sammen med nogle inspirerende kvinder, så jeg fik en anderledes titel og lækker pynt på.

Bemærk evt. de embossede æbler bag ved det sidste billede, der lige har fået lidt sværte

Håber, du har lyst til at skrive en kommentar på mine indlæg. Jeg læser dem med stor glæde :)

7 kommentarer:

Linda sagde ...

Den ser så bekendt ud;-)
Rigtig fint Lo.

God mor´s dag til dig.

knus

Lise sagde ...

Rigtig lækkert LO....det er godt med den scrapklub...man får mange gode idéer:-))
God søndag aften.
Knus Lise

Louise Tarp Poulsen sagde ...

Fint Lo :)

Charlie sagde ...

TAK for di t besøg hos mig. Jeg kommer altid i tanke om hvor meget jeg SAVNER at få lavet nogle LO's når jeg ser sådan et fint et som det du har lavet her. Men jeg er mest en kortperson og OSH tager ret meget af min tid. Men en dag får jeg vel taget mig sammen igen. Nogle ting ændrer sig bare ikke - min voksne datter elskede også at blive sat i alle mulige mærkelige ting da hun var i den alder. =0).

Camilla sagde ...

Det er et sødt layout du har lavet, rigtig glade farver

mamarazzi sagde ...

dejligt LO og skøn dreng, jeg kan også godt lide de skøre billeder, ses vi på onsdag, knus

Karina Beck sagde ...

Herligt layout i dejlige farver.
God pinse.