torsdag den 27. juni 2013

Andreas: Første nat i min seng

Endnu et layout er blevet færdigt til Andreas' album - men jeg har jo også snart travlt med at komme med i alle hans billeder, inden der pludselig er to guldklumper, der skal scrappes :)

Dette layout har egentlig en modpart, men jeg har endnu ikke fundet den rette die til det andet, så det kan blive færdiggjort, så det må vente lidt med at få et flueben og komme på bloggen. De har samme opbygning/skitse med få ændringer imellem sig.

Her er dog det ene

 og lidt af detaljerne


Jeg skal på kursus i dag og i morgen - "Vejen som arbejdsplads, trin II" ... og jeg er SÅ spændt og nervøs, da det ender med en mundtlig eksamen, der skal beståes! Jeg HADER eksamener ... bliver altid så nervøs, men jeg håber, at de er realistiske om, hvad man kan nå at lære på 2 dage og så huske til en eksamen!

Håber, I får nogle fantastiske dage og ikke mindst en fremragende weekend, der snart står for døren ;)

3 kommentarer:

Annette/aka sagde ...

Rigtig sødt layout med en lille A der ligger helt ene og forladt.....hihi. Sød bamse du også har der.
Tak for i aftes. Det var som altid hyggeligt lige at snakke med dig igen.
Håber du bliver rigtig klog og dygtig i dag....for selvfølgelig klarer du den eksamen.

P.S.: Det er i orden med den dato vi snakkede om. Har sat X i kalenderen.

Lise sagde ...

Rigtig sødt LO og held og lykke med kursus og eksamen. Krydser fingre for dig:-))
Knus Lise

Linda sagde ...

Skønt LO ....:-)
Held og lykke med den eksamen...det går super godt:-)

God torsdag aften.

Knus