søndag den 16. juni 2013

En lille søndagsstatus...

Ja, jeg er jo desværre ikke så god til at få blogget regelmæssigt, men jeg vil da lige give en lille status :)

Den væsentligste årsag til, at jeg ikke får blogget regelmæssigt er, at jeg er så TRÆT, at jeg nærmest kun sover og arbejder. Ret meget andet er der ikke energi til og det skyldes ganske enkelt, at jeg endelig er blevet gravid <3 !
Som nogle af jer ved, har det været lidt af en kamp - og eftersom min første guldklump kom i allerførste forsøg (var han kommet en måned før, havde han været en svipser), så har det været meget svært at acceptere, at det ikke bare skete lige så hurtigt for at få den næste guldklump.

Nu er det dog endelig lykkedes, og jeg er allerede blevet scannet et par gange - senest i onsdags, hvor jeg var til nakkefoldsscanning og alt ser rigtig godt ud, så jeg glæder mig bare. Jeg fik nyheden på min fødselsdag i april og det var derfor den bedste fødselsdagsgave, jeg nogensinde har fået og nogensinde vil få! Derudover bliver det et julebarn, så jeg glæder mig bare til at få den skønneste julegave i år :)

Håber, I alle har haft en fremragende weekend. Her har den været ok - temmelig træt, men da vi skulle til fødselsdag i dag i familien, nåede jeg lige at være lidt kreativ med nogle kort, som I får at se en af de nærmeste dage.

8 kommentarer:

Gitte Grønfeldt sagde ...

Tillykke med den kommende bebs - hvor er det dejligt for jer :-)

Annette/aka sagde ...

Hold da op for en nyhed. STORT tillykke - godt kæmpet ! hihi. Og rart at vide hvorfor du er stille. Det bliver spændende at følge med i den kommende tid. Og når den værste træthed har lagt sig, så bliver det forhåbentlig en dejlig sommer.

Tusind tak for din personlige hilsen i albummet til min fødselsdag. Det var så flot af jer allesammen.
Knus fra Annette

Jane sagde ...

Kære Lone
Et stort og hjertelig tillykke til jer, knus og held og lykke.
Mvh. Jane

Maryann Laursen sagde ...

Rigtig hjertelig tillykke med de gode nyheder her, og bare rolig, når de første måneder er overstået, plejer trætheden at fortage sig en hel del igen. Så håber da, du får en vidunderlig sommer her.

Karina Beck sagde ...

Stort tillykke!

Grete sagde ...

Hej Lone
Stort tillykke med omstændighederne, hvor er det dejlig for Jer.
Knus Grete

Linda sagde ...

Åh hvor godt, kæmpe tillykke😀😀😀

Fru Boes sagde ...

Ihh hvilken dejlig nyhed...STORT TILLYKKE :-)Knus