lørdag den 29. juni 2013

En lille statusopdatering ..

Hej

Tusind tak for alle jeres kommentarer. Jeg vil blot fortælle, at jeg heldigvis bestod min eksamen igår, så nu må jeg lave afmærkningsplaner til vejarbejde samt færdes i arbejdsarealer v/ vejen i de næste 5 år :)

Håber, I alle får en fantastisk weekend. Her står den på oprydning forskellige steder i huset - bl.a. scrapsagerne, så hvis jeg forhåbentlig er effektiv nok med oprydningen, kan jeg måske også nå at være kreativ her i weekenden.

5 kommentarer:

lam sagde ...

stort tillykke

Linda sagde ...

Tillykke og rigtig god weekend
Knus

Jane sagde ...

Short tillykke.
Pa scrapper gensyn Jane

Maryann Laursen sagde ...

Hjertelig tillykke med eksamen og forhåbentligt når du tillidt af det sjove også i løbet af wek-enden.

Annette/aka sagde ...

Tillykke med det, og jeg mener da det er stort set det du laver også nu. Det må jeg (og især E) høre om. Han undrer sig lige lidt.
God arbejdslyst med oprydningen. Pas nu på jer....
God weekend.