tirsdag den 25. juni 2013

Kursus i Hobbyboden - stempling og embossing for viderekomne

For snart et par uger siden var jeg på stempelkursus hos Hobbyboden i Odder. Det var desværre en af de dage/uger, hvor jeg var træt (pga min graviditet), så umiddelbart var jeg ikke super motiveret for at tage afsted. Heldigvis blev det (som forventet) endnu engang en skøn aften med et super arrangement og jeg fik prøvet så mange nye og anderledes ting, at jeg vist bare skal igang med at stemple løs herhjemme

Her er de tre kort, vi fik lavet - måske lidt svært at se alle detaljerne fra kortenen på disse billeder, men jeg synes, det blev nogle flotte kort, som helt sikkert kan inspirere til nye kort fremover :)

Lidt masking - man skal dog være opmærksom på, hvor den mørke og hvor den lyse farve er placeret. Umiddelbart fik vi at vide, at det gjorde ikke noget, hvis vi kom til at male udenfor sommerfuglene ... men det gør det, hvis man som jeg har valgt en "mørk" sommerfugl og bagefter en "lys" baggrund! Men hva - det er jo det, der bare gør et kursus endnu mere lærerigt :)

Det er rigtig ærgerligt, at man ikke kan se alle de skønne detaljer på dette kort - men det er vist et af de kort, hvor man skal stå med det i hånden for at kunne se det hele..

Håber, du vil skrive en kommentar - jeg læser dem med stor glæde ;)

9 kommentarer:

Lise sagde ...

Rigtig søde kort med lækre detaljer og gode teknikker. Det er altid rart at lære noget nyt:-)))
God tirsdag til dig.
Knus Lise

Linda sagde ...

Det sidste kort ser rigtig spændende ud.
God tirsdag
Knus

Vivi sagde ...

uh... flotte kort med fine detaljer

Skrapsak sagde ...

Det er altid sjovt at lære nye teknikker. Jeg er da især imponeret af det nederste kort.

Signe Bendorff sagde ...

Sikke nogle lækre kort... og kender godt det med ikke at være oplagt, men synes ofte det går lidt i glemmebogen når man først er afsted ;)

Karina Beck sagde ...

Lækre kort du fik lavet!

nedergaard sagde ...

Super lækre kort med en masser lækre detaljer... spændende med nye teknikker

Ha en god uge

Louise Tarp Poulsen sagde ...

Fine kort :)

Lisa Rasmussen sagde ...

Tre meget lækre kort, især det sidste!!!!!!!!!!!! ;O)