søndag den 23. juni 2013

Opbevaring af pynt, bånd m.m.

Jeg er nok lidt "fanatisk" omkring opbevaring. Der er helt sikkert tidspunkter, hvor jeg bruger mere tid på at finde den rette løsning til opbevaring af scrapsager end jeg bruger på at scrappe. Det er måske fordi, det er vigtigt for mig at have en løsning, der fungerer for mig - og denne gang tror jeg virkelig, jeg har fundet en rigtig god løsning.

Jeg har købt kufferten ved Harald Nyborg (her) og har efterfølgende haft travlt med at få sorteret i farver (førhen har jeg haft sorteret i forhold til "art" - knapper, bånd, blomster). Heldigvis er min dreng (åbenbart) helt vild med at hjælpe, så det har faktisk været sjovt og hyggeligt undervejs og absolut ingen sur tjans!

Det er pludselig blevet meget nemmere at få brugt de ting, jeg har liggende, da jeg jo ved, om jeg skal bruge rød eller blå til enten kortet eller layoutet, og nu kan jeg overskue, hvad jeg har i de enkelte farver. At der så er nogle farver, hvor jeg ikke helt kan få det hele klemt ned i én kuffert er så en helt anden problematik .. men det må jo betyde, at jeg snart skal blive bedre til at være kreativ, så der kan blive plads i kufferterne ;)

Båndene har jeg "snoet" rundt om disse stk karton, der er helt alm papirkarton (burde nok være lidt tykkere for at være mere stabile), som jeg har skåret ud på silhouetten. Har du lyst til at bruge filen, så send en mail (lonethyme@gmail.com) og jeg sender den ... ved ikke helt, hvordan jeg kan dele den herindefra - så er der en, der kan hjælpe med det, må du/I også meget gerne skrive :)

1 kommentar:

Linda sagde ...

Det er så fed en løsning du har fundet og jeg har jo set den irl:-)
Som du selv siger og skriver så er det jo nemt at tá ligheden farve med som man behøver.

Rigtig god søndag aften

Knus