mandag den 26. marts 2012

40 års bryllupskort

Så er det blevet mine svigerforældres tur til at fejre 40 års bryllupsdag (VILDT OG FLOT!!!). Det hedder mere "officielt" Rubinbryllup og jeg synes, det er SÅ flot.

De skal snart ud og rejse, så kortet måtte da godt afspejle det (derudover har jeg jo været så heldig at få fingrene i et af de nye Magnoliakort, hvor der netop er en flyvemaskine med :))

Forsiden af kortet ser sådan ud og er farvelagt med prismacolor. Skyerne er punch fra Fiskars (dem med easygrib) og flyvemaskinen er fra Provo-craft og jeg er VILD med den, så TAK Annette og Charlie for inspiration og hjælp dertil ;))
og et lille nærbillede af stemplet (som hedder Edwin with airplane) (beklager den ringe billedkvalitet!)


Da basen er kvistkarton, har jeg valgt at fortsætte det lyseblå indvendigt i kortet for at give lidt farve. Ellers er det ikke fordi der sker så meget - hverken her eller på bagsiden, men det blev sammen med det næste kort lavet i timerne før, vi skulle ud af døren - farvelægningen var sket om natten, mens der var helt stille i huset, kun lidt snorken kunne høres ;)


Håber, I får en fantastisk uge derude - her er der desværre udsigt til et par sygedage, da Andreas er blevet ramt af en bakterie og derfor er kommet på pencillin :(

1 kommentar:

Linda sagde ...

Super fint kort :-)
God bedring til Andreas