fredag den 2. marts 2012

En pakke ved døren ..

Da jeg kom hjem idag, stod der en pakke ved døren og indholdet var disse skønne varer købt i England

Er det ikke bare skønt? Jeg bestilte lørdag aften og får dem leveret fredag. Alt, hvad der er på billedet har kostet ca 1200,- og firmaet sender fragtfrit i hele Europa! Det (synes jeg) fortjener lidt ekstra reklame, så jeg kan anbefale et kig forbi Once upon a stamp, som har mange fede varer og så til ganske "billige" penge :)

(Har du svært ved at se alle varerne, så er der 8 magnetplader (hvoraf de to er gratis, fordi jeg har bestilt spellbinders), 6 spellbinders, 1 embossing cuttlebug, 2 Tim Holtz embossing, Crackle Accent og en Marianne Design Die :)

Ha' en fornøjelig weekend derude ;)

1 kommentar:

Annette sagde ...

Hold da op, hvor har du været dygtig til at shoppe.
Dejlige ting - til en rimelig penge....
God weekend.