torsdag den 1. marts 2012

Når posten begaver en ...

... så er livet da bare skønt. Og når pakkerne så ligefrem ser sådan ud - så er det jo virkelig en fornøjelse at åbne postkassen

Jeg tror næppe, at det kun er mig, der er så "primitiv" og straks bliver fanget, fordi der lige er lidt ekstra indpakning. Jeg selv pakker bare pakkerne ind, men lige et lille bånd gør, at man føler, at det er en "rigtig" gave og ikke "bare" en postpakke. Det skal jeg vist huske, næste gang jeg sender noget ;)

Min lille dreng, Andreas så ganske hurtigt, at der lå en gave i postkassen, så han fik lov at åbne den.


Der blev kæmpet undervejs


og til sidst var glæden stor, da indholdet blev tydeligt (uden at han ved, hvad det er!)

Til sidst var han så sød at sige "værsgo Mor" :) og pakken indeholde skum-stempel-alfabet, som jeg vist købte for 12,- + porto (Tak Anne for handlen)


Jeg forstår ikke helt, hvorfor det vælter ind med scrapting til mig ... endda i en grad, at jeg helt havde glemt, at Hanne og jeg har bestilt bøger i England (som er afsendt nu :D).
Jeg var som køber heldig, at det jeg ønskede ved auktionen på The Scrap Cat fik jeg også - som sælger gik det desværre helt galt. Ingen var overhovedet interesseret i noget af det, jeg havde lagt op, men ... bedre held næste gang.

3 kommentarer:

Anne sagde ...

Selv tak! Dejligt et stykke garn kan vække glæde på den måde :)

Annette sagde ...

Dejligt at nogen tænker så langt. Jeg prøver at huske det, for det er da meget mere spændenede på den måde.
Og her blev både mor og barn glade...Skønne billeder.

Lise sagde ...

Dejligt med pakker og så med noget man kan bruge. Jeg tror at både det grønne papir og båndet gør noget:-))))