mandag den 12. marts 2012

Navneskilt til Convention

Egentlig synes jeg, at det er rart, når andre har lavet navneskilte til Convention, SAM og lign., men jeg havde samtidig erkendt, at det havde jeg ikke tid til, så det fik jeg (heller) ikke lavet til denne gang. Det viste sig dog at være en beslutning, som jeg ikke skulle tage alene, så da vi sad til førscrap fredag aften, sagde Linda, at jeg skulle lave et navneskilt - hun havde en ekstra "holder"! Javel Linda :)

Jeg fik lavet et LO, så jeg havde lidt papirsrester og det endte med dette navneskilt (det mistede stregen i Ø'et på dagen, så den må I tænke jer til ;)

Flyvemaskinen blev købt efter at have set den på et kort hos Annette (AKA). Den er fra Cuttlebug Provo Craft og hedder "Airplane". Skyerne er fra Fiskars "easy punch".

Ha en fantastisk uge - der har jo lige været Convention, så nu er "lageret" forhåbentlig fyldt op med en masse skønne sager, som vi skal igang med at bruge...

Ingen kommentarer: