torsdag den 22. august 2013

Andreas: Fødselsdag hos Gitte

Da jeg først havde haft succes med at skære flagermusen ud fra det forrige layout, fik jeg jo blog på tanden, da jeg skulle igang med det næste layout, så der skulle jeg da også have godt gang i silhouetten. Jeg fandt en billedfil på nettet af en stjerne, åbnede den i silhouetten og trykkede "cut" og tænkte - hold op hvor er det dog nemt! Det var dog ikke så nemt, for det var jo ikke skærelinjer, så jeg måtte prøve at huske, hvordan det lige skulle gøres. Det kunne jeg ikke og jeg kunne ikke finde min manual, så heldigvis er der hjælp at hente i diverse fora og jeg fik hjælp både til at lave skærelinjer og til at få fjernet nogle af dem igen, da den havde lavet lidt for mange :)
Da jeg endelig fik styr på min stjerne, skulle den så også på arbejde, så jeg lavede masser af stjerner i forskellige farver, og imens holdt jeg vejret og krydsede fingre for, at det hele bare ville køre - og det gjorde det. Det er lidt svært at se, men der er skåret stjerner ud i fuld længde.

Her er resultatet

og her et kig på lidt stjerner, der er sat oveni hinanden - nogle med 3D-puder på :)

Tak fordi du ville kigge forbi - håber, du også vil skrive en kommentar c",)

13 kommentarer:

Gitte sagde ...

Herligt layout.

calmlund sagde ...

WAU - ser skide godt ud med de stjerner :)

Tina Nielsen sagde ...

Jeg er også helt vild med stjerner, det ser bare så godt ud. Kh 10na

Karina Beck sagde ...

Det ser godt ud. Hvem der bare havde en sille!

Lise sagde ...

Det ser rigtig godt ud med alle de stjerner....skønne farver:-))
Knus Lise

Julie aka loxx sagde ...

dejligt at du har fået gang i silhouetten. jeg har haft så meget glæde af min at jeg måtte købe den nyeste da jeg fik et godt tilbud..
jeg vil slet ikke undvære den.. det er bare at få hul på det..

Maryann Laursen sagde ...

Rigtig fint LO her igen.

Thanni sagde ...

Stjerner er altid et hit synes jeg - og det ser super fint ud på layoutet :)

Skrapsak sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Skrapsak sagde ...

Flot med overfloden af stjerner på dit layout.

Lene sagde ...

Hold da op det ser fedt ud med alle de stjerner

rhh sagde ...

det ser flot ud med din stjernevrimmel

Grete sagde ...

Super flot med alle de stjerner