torsdag den 8. august 2013

Opbevaring af stempler

Igår blev jeg spurgt til min opbevaring af stempler og dermed fandt jeg ud af, at jeg slet ikke har fået vist min nye opbevaringsmåde, som jeg ellers er utrolig glad for.

Kurven har jeg købt i Søstrene Greene vistnok til ca 30,-. Derefter har jeg lavet A5 ark af alm kopi-papir og lamineret dem i A5-lamineringslommer, som jeg i forvejen havde liggende. Efter lamineringen har jeg med permanent tusch skrevet mærke og titel øverst og herefter stemplet stemplerne ovenpå lamineringen med stazon-sværte. Viser det sig, at man får lavet en fejl, kan det nemt fjernes med sprit og klud. Synes selv, det er genialt og så er det ikke så dyr en løsning :)

Lidt nærbilleder - her for- og bagside af to sæt af tekststempler

JustRite stemplerne har lige fået lidt dobbeltklæbende tape for at kunne side fast

Selv baggrundsstemplerne fra Impression kan være der :)

Håber, du blev inspireret - måske til at finde din egen løsning ;)
Ha' en god dag. Jeg er i scraphulen, hvor jeg er godt igang med at få ryddet op, så jeg er klar, når hverdagen begynder igen på mandag...

5 kommentarer:

Gitte sagde ...

Sikke en god løsning. Den tror jeg at jeg vil kopiere.

Karina Beck sagde ...

Smart løsning. Min er bare i hver sin kurv med clear stamps for sig, cling.. osv.

Maryann Laursen sagde ...

Rigtig smart løsning, da det altid er et H..... at finde det man lige skal bruge, når de allesammen bare ligger i en stor skuffe. Det må jeg da vist kikke lidt nærmere på med mine egne stempler her også he he. Tusind tak for ideen.

Annette / aka sagde ...

Jeg har mine stempler trykt på alm. karton som så er lamineret og sat i A5 plastlommer sammen med stemplerne.
Derefter er de grupperet i små ringbind. Men lidt samme princip. De sidder godt fast de fleste, og elelrs renser jeg dem bagpå med stempelrens/vådserviet, så klæber de fast igen.

Dorthe sagde ...

Det er jo blevet supergodt!
Altid rart med gode opbevaringsideer :)