torsdag den 29. august 2013

Lidt restekort

Jeg har i løbet af den seneste uge fundet lidt tid hist og her til at få kigget på lidt rester og jeg har fået lavet de flg kort af primært to rester tilsat lidt kvistkarton og lidt hvide kortbaser samt lidt pynt. Jeg er selv ganske godt tilfreds med resultatet - også fordi jeg jo er godt og grundig nybegynder!

Første kort er efter inspiration fra Annette (AKA), da jeg besøgte hende og fik lov at lure lidt på hendes "simple" kort

De næste to er næsten ens - dog har jeg byttet rundt på de to mønsterark. Jeg tænkte, at det kunne være sjovt at se, hvilken forskel det giver, hvis man bytter to ting rundt og resten er ens


Det sidste er lavet ud af de allersidste "sørgelige" rester og derfor ikke lige så stort som de andre, men jeg tænker, at det stadig kan være fint til en lille hilsen. Har lavet lidt sommerfugle i kvistkarton til at sidde nedenunder, for at give lidt effekt og dybde.

Håber, I får en dejlig dag - jeg skal besøge en gammel efterskolekammerat i aften, som jeg ellers ikke har haft kontakt med i maaange år, før indtil for nylig. Uanset hvad man mener om facebook, så er der helt sikkert nogle rigtige gode ting ved det - jeg glæder mig i hvert fald, for hold op hvor har vi brugt mange timer sammen dengang ;)


14 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Jamen se, hvor du kan. Virkeligt smukke kort du har lavet og flot sat sammen.
Altså: Hvor svært kan det være...haha.
God fornøjelse i aften.

Julie aka loxx sagde ...

De er bare så flotte. Sjovt hvor mange forskellige kort man kan få ud af samme mønster papir. :-)

calmlund sagde ...

Super lækre kort - og det med globussen er netop sjovt at se hvilken forskellig effekt det kan give - jeg synes det virker bedst på det øverste af de 2 :)
Kan også rigtig godt lide det med sommerfuglene.
Fedt med den efterskolekammerat :)

Lene sagde ...

Rigtig søde. Sjovt at se forskellen på om du vælger det ene eller andet kort nederst

kortmager sagde ...

så overraskende, at samme papir giver så forskellige kort. Min favorit er den med globussen. Er det en die?

Karina Beck sagde ...

Rigtig flotte kort.

Skrapsak sagde ...

Fine enkle kort.

nedergaard sagde ...

Hvor er de fine ... ser godt ud med globussen

God aften!!!

Maryann Laursen sagde ...

Alle sammen er rigtig gode og flotte kort. Må indrømme, den med globussen er også min favorit, der er bare et eller andet over det. Super arbejde med dem alle sammen.

Lone T Ørnstrup sagde ...

Hej
Ja, globussen er en die - fra Tim Holtz. Første gang, jeg har fået den brugt, men absolut ikke sidste gang :)

Lise sagde ...

Lækre kort alle sammen og dejligt at få brugt resterne.....og så på så god en måde.
God weekend
Knus Lise

Heidi sagde ...

Rigtig flotte kort du har fået lavet :-)

Rigtig god weekend

Gitte sagde ...

Flotte kort

Charlie sagde ...

Næh hvor de er fine allesammen. =0)