tirsdag den 27. august 2013

Glæd en anden :)

I sidste uge blev jeg meget overrasket, for da jeg kom sent hjem om aftenen efter DHL-løb (walk for mit vedkommende), var der en lille kuvert til mig - og hvorfor nu det?? Det var ganske enkelt søde Annette (AKA), som havde lavet lidt udstansninger til mig uden jeg vidste det!

Egentlig er det jo ikke "noget særligt" - men for mig betød det alverden! Tænk, at hun havde ulejliget sig med at lave lidt til mig uden nogen anledning. Derfor tænker jeg - som en mindre "giv det videre", at minde jer om, hvor dejligt det er, at der pludselig dumper noget uventet men glædeligt ind af brevsprækken. Så har I selv mulighed for at lave udstandsninger, stempeltryk eller en anden lille ting, som I tænker en scrap-veninde kunne glædes over, så prøv at sprede lidt glæde. Det gør dagen SÅ DEJLIG og varmer langt ind i <3

Håber, I bliver inspireret - det er jeg i hvert fald blevet. Jeg har desværre ikke fået gjort noget ved det endnu, men det har så sandelig sat tankerne igang :)

Ha' en dejlig dag og aften - og tak for jeres søde kommentarer, der betyder rigtig meget for mig!

9 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Hvor var det bare sødt af Anette, men har også indtryk af, at hun er den søde type, som gør alt for at glæde alle omkring sig. Hvor er det dejligt, der heldigvis stadig findes den slags mennesker, selv om der bli´r længere imellem, man hører om dem desværre.
Glæder mig til at se, hvad du så vil lave med de fine udskæringer her???
Há en rigtig god dag og også til Anette for at være så sød.

Skrapsak sagde ...

Det bekræfter mig bare i min opfattelse af Annette. Hun er et meget generøst menneske. Fortsat god dag til dig.

Karina Beck sagde ...

Hvor er hun sød Annette! Dejligt med sådanne overraskelser!

Jeanette sagde ...

Super dejlig overraskelse. Tror faktisk det er lige sådan noget Annette er god til. Det virker det i hvert fald som. Det er dejligt der er mennesker som hende. Og som vi andre kan lære lidt af. God fornøjelse med udskæringerne. :0)

Charlie sagde ...

Næh for er de fine og ja Annette er noget HELT specielt. =0)

Lene sagde ...

Dejlig overraskelse

Lise sagde ...

Sikke en dejlig overraskelse og ja Annette er et sødt og betænksomt menneske:-)))
Knus Lise

Annette / aka sagde ...

Tænk at du er så let at glæde. Det glæder så også mig.
Og det er jo ikke noget -bare tanken. Nogen gange er det dejligt at vide, at andre tænker på en.
God aften til dig.

Grete sagde ...

Ja du har helt ret det er så dejligt, at mærke - at der er nogen som tænker på en.
Meget sødt af Annette, lige sådan som vi kender hende.