tirsdag den 20. august 2013

Andreas: Vandhund

Igår aftes var Tina forbi til lidt scraphygge - og hvor er det dog bare skønt at mødes og bare få snakket, scrappet og hygget i hjemlige omgivelser, som jo er helt anderledes end de store arrangementer. Lige præcis igår viste det sig at være en rigtig god ide, for da jeg netop skulle til at begynde på et nyt layout, sad vi og snakkede om diverse køb eller papirmærker, så jeg skulle naturligvis vise hende det papir, jeg havde købt privat for ca 2 uger siden. Da jeg finder det frem, popper der pludselig et ark frem - og det skal da bruges på det layout (som jeg ellers havde andre planer med), men prøv lige at se her. Er de ikke skønne??

Egentlig havde jeg tænkt, at der skulle være en række badebolde, men da jeg først så de gule ænder, som endda passede i farverne, blev det hurtigt ændret! Her er resultatet:
Jeg er i tvivl, om farveforskellen mellem teksten "vandhund" og det orange skrivefelt er for stor, men heldigvis klistrer alfabetet ikke så godt, så jeg kan stadig fjerne det og lave bogstaver på silhouetten af det orange ark. Hvad synes du?

Der kom i stedet til at være en badebold der, hvor jeg havde regnet med at jeg skulle have en enkelt gul badeand, som "naturligvis" er sat på 3D-puder, så det ikke er helt fladt. Det er dog ikke så skidt med flade layouts, da det hele formentlig ender i plastlommer ... er endnu ikke helt sikker på, hvordan det skal grejes, så lige nu sidder det i plastlommer i et D-album :)

Tak fordi du kiggede forbi og tusind tak for kommentarerne. Jeg glædes over det hver gang - næsten som et barn til juleaften, at der er nogle, der vil skrive en kommentar til mine kreativiteter :)
Ha' en dejlig dag

9 kommentarer:

Tina Nielsen sagde ...

Det ser bare supergodt ud. Farven på bogstaverne er da perfekt, da du også har skrevet på orange karton og der er en orange Stribe mønsterpapiret. Så jeg synes godt du kan lime bogstaverne godt fast. :-). Skønne fotos, vores børn var også babysvømmere, og er idag som delfiner i vand. Husker tydeligt deres første dyk, uha det var grænseoverskridende :-).

Lise sagde ...

Super lækkert LO og farverne passer da bare perfekt, så kom du bare igang med lim, så bogstaverne ikke falder af.
God tirsdag til dig.
Knus Lise

Skrapsak sagde ...

Det papir passer da bare perfekt til emnet. Jeg kan godt lidt det stramme og grafiske design på LOet. Farveforskellen er ikke stor og de er orange i samme type, så lim du bare fast. Fin bold der lige giver lidt dimension.

Maryann Laursen sagde ...

Det ser da rigtig godt ud sammen, og i min bog passer det helt perfekt, så lim du bare fast. Det er et super flot LO du har lavet og med rigtig dejlige billeder også.

Gitte sagde ...

Super herligt layout.

Annette / aka sagde ...

Det er da bare SÅ flot. Ænder runde punch-bobler i kanten og de fotos. Det hele passer så fint. Også teksten og farverne. Det kan da ikke gøres anderledes. Lim endelig de bogstaver fast og sæt i D-ringsalbum. Det er klart det bedste når der lige er lidt der fylder.
God aften herfra.

Julie aka loxx sagde ...

Hvor er det flot. Synes det passer så godt sammen. :-)

Linda sagde ...

Rigtig fint, syntes bestemt du skal holde ved bogstaverne, kan godt lide der er lidt forskel, det giver et godt "spræld"

Vi ses...

Knus

Karina Beck sagde ...

Super dejligt layout! Farver, motiv og billed passer perfekt!