onsdag den 21. august 2013

Andreas: Flagermus

FØRST: TUSIND TUSIND TAK for jeres søde kommentarer - både generelt men specielt i går. Jeg blev utrolig glad og stolt, så TAK :)

Ellers var jeg i weekenden rigtig produktiv - endda så meget, at jeg helt har glemt at lægge dem her på bloggen, men så får I dem bare med lidt forsinkelse :)

Jeg synes selv, at det er et af de bedre layouts, jeg har fået lavet - tror, det skyldes de "glade" farver og jeg må jo erkende, at jeg ofte nemt bliver påvirket af farver omkring mig.

Tæt på detaljerne. Den store flagermus er skåret ud på min silhouette - dejligt at få gang i den maskine efter yderst begrænset brug i de to år, jeg har haft den! Jeg synes selv, at den orange ramme giver lidt ekstra - specielt fordi der er hul i den.

Lidt ekstra flagermus - disse er dog fra Quickutz-dien

Tak fordi du kiggede forbi - håber, du har lyst til at skrive en kommentar ;)

8 kommentarer:

Lise sagde ...

Igen et lækkert LO med flagermus og i glade farver:-)))
God onsdag til dig.
Knus Lise

Karina Beck sagde ...

Sejt layout!

Maryann Laursen sagde ...

Rigtig sejt LO her med en super lille flagermus på og her mener jeg både de skårne og den levende ha ha ha.

calmlund sagde ...

SKØNT SKØNT LO - fantastiske billeder og farver :)

Skrapsak sagde ...

Sikke en sød flagermus. Flot LO.

nedergaard sagde ...

Super sejt layout med de fine flagermus.

God nat!!!

Gitte sagde ...

Super flot layout.

Julie aka loxx sagde ...

ej hvor et lækkert billede.. det da lige til at blive glad over.. forstår godt hvorfor du kan lide det lo. det jo super lækkert..