onsdag den 14. august 2013

Lidt flere begynderkort

Igår gik det rimeligt, da jeg først fik gang i scrapperiet

Her er lidt flere kort:
Inspirationen fik jeg vha bladet/bogen Cards fra maj/juni 2006, som jeg dermed også har fået gang i :)
Limen under stjernen skulle meget gerne blive klar, når den tørrer, så det ikke er til at se senere.

Denne er jeg meget i tvivl om. Egentlig synes jeg, at mønsterpapiret "larmer" meget ... men håber, at jeg har fået det brudt godt - både med kvistkartonen, blonden og den lille blomst midt på, som jeg forsøgte at bruge til at få lidt dybde i kortet

Blomsten tæt på:

Det varmer meget at læse jeres kommentarer, så jeg håber, at du har tid og lyst til at skrive en :)

7 kommentarer:

Thanni sagde ...

Det er nogen rigtig søde kort du har lavet - især kan jeg godt lide det nederste, og synes altså ikke at papiret er for "larmende" ;)- men jeg synes også at det er super fint med kvistkartonen til at bryde :)

Maryann Laursen sagde ...

Jeg er helt enig med Thanni, og jeg kan faktisk også bedst lide det sidste, selv om jeg er helt vild med det hvid/grønne papir, du har brugt til layering på det første. Men jeg tror det er den store mørke ensfarvede flade på det øverste, der gør det lidt dunkelt på en eller anden måde. Kan ikke forklare det bedre, men håber du forstår hvad jeg mener?? Jeg tror, jeg ville há lavet et lag mere i en lidt lysere nuance på det første, før jeg tilføjede resten af pynten, men det er bare min tanke selvfølgelig.

Gitte sagde ...

Det er nogle flotte kort i dejlige farver

Gitte sagde ...

Skønne skønne kort du har lavet.

Annette / aka sagde ...

Se hvor du kan. Fine, fine kort.
Nu kører det.....

Linda sagde ...

Fine kort...fik du lavet dem i aftes?

jeg fik slet ikke lavet noget...blev så skuffet da jeg ikke kunne få det papir jeg havde set på netbutikken!!!!

Grete sagde ...

Hvor er du da flittig, rigtig fine kort.