tirsdag den 13. august 2013

Mit første simple kort ...

Det er nu mere end 5 uger siden, jeg aborterede og efter at have været sygemeldt og efterfølgende holdt ferie, begyndte jeg på arbejde igår. Jeg var meget spændt (og havde egentlig ikke lyst), men det var vist rart at komme afsted. Idag tog jeg (naturligvis) afsted igen, men sidst på formiddagen havde jeg det ikke godt (pga tanker mm omkring abort mm), så jeg tog hjem. Efter at have spist lidt frokost og sundet mig lidt, tænkte jeg, at jeg da kunne hygge med lidt scrap, så jeg har kastet mig ud i mit første simple kort - lavet helt og aldeles af mig selv, og resultatet er her:

Og jeg må erkende, at jeg er temmelig splittet. På den ene side er jeg glad og stolt over, at det lykkedes mig ... og alligevel er jeg ikke helt tilfreds og jeg ved ikke hvorfor. Tror måske, at jeg tvivler på opbygningen! Er det ok og er der for meget eller for lidt?? Håber, du har lyst til at skrive en kommentar med lidt gode ideer til, hvordan jeg kan forbedre det

Blot til info, så er papiret fra Papermanias grønne pakke, fløjsbåndet er vistnok købt ved Hobbyboden på en messe, ginen fra Tim Holtz er lånt fra Annette (AKA) i fredags, da jeg besøgte hende og banneret med stemplet er klippet i hånden.

Ha en dejlig dag og aften - i aften skal jeg heldigvis i scrapclub ved Unikscrap og selvom jeg også var afsted i sidste uge, så GLÆÆDER jeg mig rigtig meget :)

5 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Dejligt at du kommer i gang med arbejdet igen, det KAN være god medicin. Men tankerne kan ingen fjerne fra dig, det er kun tiden der hjælper der. Og så det at give dig selv lov til at sørge - uanset hvor lang tid det tager. Det er KUN dig, der ved hvor lang tid netop DU er om DIN sorgproces.
Pludselig en dag, vil du mærke, at der er gået timer, hvor det ikke er det, der fylder mest i dig - og så er du på vej.....

Jeg synes nu dit kort er flot arbejde. Sådan helt på egen hånd. Det er rigtig fint som det er.
HVIS jeg SKAL sige noget, så kunne du flytte knapperne op i højre hjørne. Så får du ikke al vægten nederst på kortet - men diagonalt.
Små kort (og andre ting) har det bedst med ligevægt. Enten lodret/vandret/diagonalt.
Og med din nørdhjerne...hæhæ - så ved jeg, du forstår hvad jeg mener. Det med de lige linjer....

God fornøjelse i aften. Jeg kommer først i næste uge.
Knus og tanker til dig.

Maryann Laursen sagde ...

Jeg kan kun tilslutte mig 100% hvad Anette allerede har sagt, både om aborten og om kortet, for hun har jo fuldstændig ret i begge dele. Men det er et rigtig sødt kort, og jeg er faktisk lidt vild med det papir, du har brugt, det er bare smadder sødt.
Rigtig god fornøjelse til scrapaften i aften, håber det gi´r dig noget andet at tænke på, og det er virkelig fantastisk medicin, det ved jeg desværre alt for godt, men også at det virkelig hjælper en til at få det meget bedre. Så bare Go for it lady, og få en rigtig god aften.
Knuzzzzzzzzer her fra også.

Julie aka loxx sagde ...

Hvor er det bare sødt det kort. Det kunne jeg godt blive meget inspirerede af. Hils i klubben. Kommer snart forbi. :-) stort knus fra mig.

Grete sagde ...

Jeg synes dit kort er helt perfekt, men vil give Annette ret i det med ligevægten ;-)

Knus Grete

Lise-Lotte sagde ...

Det er da blevet rigtig fint.. Godt at du er igang, men husk at lytte til dig selv, kun du ved hvor langt du er i processen. Pas på dig.