fredag den 16. august 2013

Andreas: Sweet

Idag vil jeg vise et lidt utraditionelt layout i min samling - for det er i de lyserøde farver, hvilket jeg sjældent scrapper i, da jeg har en dreng og generelt selv ikke er vild med lyserød. Denne gang synes jeg dog, at man sagtens kunne gøre det, da han sidder og har spist jordbæris for første gang.

Her er resultatet

Her er lidt detaljer:
Denne er kopieret direkte fra Tinas layout, som jeg faldt fuldstændig for med det samme jeg så det! De lyserøde bannere er fra Echo Park Papers "Sweet girl"-serien og de røde matter er klippet ud i hånden og til sidst sat på 3D-puder. FED FED DETALJE :)

Denne lille swirl fik jeg af Andreas i fødselsdagsgave (takket være Linda, der var en dejlig indkøber) og er fra Memorybox og hedder "Elegant scrollwork". Det er første gang, jeg har fået den brugt, men absolut ikke sidste gang.

Håber, I har lyst til at skrive en kommentar - det betyder meget for mig :)

Ha' en forhåbentlig fantastisk fredag og weekend. Her er der heldigvis ingen planer ... hvilket der ellers er i næsten alle weekender frem til efterårsferien, så jeg vil nyde denne, hvor jeg måske kan nå at scrappe lidt mere - er jo blevet helt vild med det igen. Tror, det er fordi det er blevet mit lille frirum, hvor jeg ikke skal forholde mig til ret meget :)

7 kommentarer:

calmlund sagde ...

Rigtig fint LO Lone.
Hav en god friweekend - min står på 2 legeaftaler med Silke og hygge hos mormor og morfar i deres campingvogn. Mine weekender er sjældent besat - så nyder for engangs skyld at skulle noget :) Men har fået nået en masse scrap hængepartier i løbet af ugen - så det er fantastisk :)

nedergaard sagde ...

Super lækkert layout i flotte farver, der jo passer perfekt hertil

God weekend

Gitte sagde ...

Flot layout.

Maryann Laursen sagde ...

Rigtig flot og som du selv siger det lyserøde passer bare perfekt in her.

Annette / aka sagde ...

Det er bare SÅ flot og jeg har jo set det IRL. Lyserød passer da fint med isen, og godt du ikke får alt lavet i blåt. Den måde at lave bannere på er bare så fint.
Scrap er netop et frirum, fri for sære tanker og du kan lave lidt eller meget eller enkelt eller svært - nøjagtig som det passer dig.
Den fine swirl har jeg også. Kig på min blog efter inspiration til at bruge den på kort. Den er der flere gange.
God slap-af-weekend.

Lise-Lotte sagde ...

Det er et super fint LO. og ja som vi snakkede om hos unik,kan man fint bruge pink på drenge LO's. Du er slet ikke den eneste der bruger scrap som et fri rum, det tror jeg mange af os gør. Jeg kender det i hvert fald fra mig selv,i min sygdoms periode var det stort set det eneste sted hvor jeg havde bare en lille smule ro :-)

Julie aka loxx sagde ...

Det er blevet så flot. Og ikke så tøsset som man kunne ha 'frygtet' rigtig flot med dem grønne matte. :-)