mandag den 10. december 2012

10. december

Øv øv for en dag!
Kunne i går eftermiddags godt fornemme, at der var noget på vej - og nu er jeg så ramt at influenza :(
Da jeg gik i seng i går, hundefrøs jeg under min VINTERdyne, så jeg hapsede også mandens (han var ikke gået i seng på det tidspunkt!) og alligevel frøs jeg (og det er altså nogle ordentlige dyner). Flere timer senere vågnede jeg så og svedte og sådan har "termostaten" fløjet op og ned i løbet af natten. Det klør i halsen og jeg er snottet - så jeg håber, at jeg kan få det klaret ved at blive hjemme under tæppet og foran en brændeovn og så ellers få drukket noget te ... skal jo være frisk til i morgen og onsdag, hvor jeg har arrangeret chokoladekurser hos den lokale konditor!!

Heldigvis bliver humøret hurtigt lidt bedre, når man så får fundet gave nr 10 frem og åbnet den. Og sørme om ikke endnu et ønske blev opfyldt med denne gave.

Jeg ved egentlig ikke, hvorfor jeg så gerne vil have den. Det er jo AIDS-sløjfen og jeg er ikke normalt den, der støtter helt vildt ... men hvis det kan hjælpe en sag (om ikke andet så med lidt opmærksomhed), at jeg sætter en sløjfe på et kort, så hjælper jeg gerne. Jeg drømmer jo om, at jeg en dag får lavet en kasse med kort, som jeg kan sælge af - og der kunne jo sagtens komme et par kort i med den lyserøde sløjfe .... men nu må vi se, hvornår jeg får tid og overskud til at få lavet sådan en kasse :)

Kan I have en dejlig dag derude .... jeg vil passe og pleje mig selv lidt - og hvis det går rigtig godt, så vil jeg måske få ryddet lidt op efter albummet til Oldemor! Vi fik jo afleveret det igår. Hun var ikke nær så rørt som ved det første album, men så sent som lørdag aften havde det første været fremme, da de havde snakket om hendes 80 års fødselsdagsfest, så det bliver virkelig brugt og hun er rigtig glad for det næste album (som skildrer en skøn familiedag)

5 kommentarer:

Annette sagde ...

Puha....Det lyder ikke godt med helbredet. Og det er altid upraktisk at være syg - og især i december.
Lækker gave igen i dag.

Rigtig god bedring til dig.

Linda sagde ...

Fy da Lone, bliv endelig i sengen og slap helt af:-)
Det er så træls med influenza man bliver sku så pyller;-))
Ja er du ikke bare heldig at det kommer skønne ting spm var på ønskelisten:-)
Jeg har gjort mig så meget umage;-)
Rigtig god dag søde
Knus

Lise sagde ...

Lækker die...kan den evt. lånes ved lejlighed eller bare et par udstandsninger:-)))
Puha..det lyder ikke godt med den omgang influenza. Bliv du hellere under dynen til du er kvik igen...så julen bliver redet:-)))
God bedring og god dag til dig:-))
Knus Lise

Tina sagde ...

Lækker die....

Øv med influenza...håber snart du er på højkant igen :-)

God bedring søde....
Knus

Grete sagde ...

Hvilken træls start på ugen - god bedring søde.

Lækker die.

Knus Grete