lørdag den 8. december 2012

8. december

Uha, hvor har det været lækkert, at det er weekend og vi har sovet LÆNGE. Ca kl. 6.45 kom Andreas ind til os og kravlede op i "smørhullet" og der sov vi så ca en time længere .... vi har vist trængt til det :)

Dagens gave er disse to skønne ting

Stemplet er endnu et af mine ønsker (Nyd de øjeblikke der får dig til at smile) og rensdyrene er perfekte på både kort og LO (en form for kork). De er mørkegrå på bagsiden - og jeg har endda selv fundet dem inden og købt en enkelt pakke, så nu skal de bare bruges på nogle af årets julekort, som jeg snart skal igang med :)

Igår aftes blev jeg færdig med det sidste LO til Oldemors album. Nu mangler jeg bare at samlet det hele ... men hvor jeg dog glæder mig til at aflevere det til hende. Vi har inviteret os selv forbi i morgen søndag, så det skal nok blive fedt. I får billeder her på bloggen senere af det færdige album - formentlig efter d. 24/12 :)
Til dem af jer, der har skrevet omkring snerydning og fortove, så har vi også prøvet det med en grundejers forpligtelser. Vi boede engang på en HJØRNE-HJØRNE-grund og havde derfor fortove på tre sider af grunden. Det blev vist til 100 m i alt og det var lige lidt rigeligt. Nu har vi bare vores indkørsel og derfor er det SÅ hyggeligt - både alene og alle sammen :)

Ha' en fantastisk lørdag derude - vi skal en tur til Århus snarest muligt. Vi skal hente en ekstra flyverdragt til bettemand, vi skal forbi Bilka og benytte nogle af deres gode tilbud og så skal vi overraske min søster og hendes familie, da hendes dreng skal spille hockey (de bor på Sjælland) og de aner ikke, at vi kigger forbi. Hvis vi er heldige, når vi også et barselsbesøg i eftermiddag :)

4 kommentarer:

Linda sagde ...

Fedt at du kan lide rensdyrene:-)
Og stemplet ved jeg jo;-)
Du er blevet færdig med albummet det er jo skønt så er der kun det bedste tilbage, nemlig at aflevere.
Vi skal også ud og familie hygge idag...Allan hader ellers BILKA, men foreslog det selv så er det med at være hurtig og bare sige ja:-)
Rigtig god dag til jer.
Knus

Annette sagde ...

Dejlige gaver - og stemplet passer jo til jeres morgen-hygge-stund.
Nyd det mens han gider ligge der. Det er SÅ dejligt med den slags.
Det er da for dumt at købe et hus med sådan en beliggenhed...haha. Men det giver selvfølgelig noget motion !
Rigtig god weekend. Jeg kan da se, at I skal nå en hel del.
Og på gensyn.

Tina sagde ...

Endnu et lækkert stempel og søde rensdyr...ha en god lørdag aften....

Grete sagde ...

Igen nogle lækre gaver.
Ja det er ingen spøg med den snerydning, vi bor også på en ret stor hjørnegrund, men vi er så heldig at der er en i området, der kører rundt og fejer for et ret beskedent beløb - dejligt.