tirsdag den 11. december 2012

11. december

Idag nåede jeg ikke at åbne gaven i morges, så i stedet var der noget dejligt at komme hjem til (udover naturligvis det "sædvanlige" :) )

Gaven indeholdt dette søde ark af små hvide/perlemorsfarvede hjerter

Jeg har ikke lige noget specielt i tankerne til, hvad jeg skal bruge dem til .. men mon ikke det kommer ;)

Ellers er jeg spændt på i aften. Jeg "plejer" (vistnok siden 2007) at være på chokoladekursus gennem Ingeniørforeningen ved Le Gateau, der er en skøn bager og konditor-butik i Sillkeborg. I år så det ud til, at det ikke ville blive arrangeret - og så lige i år, hvor jeg vist har 5 år "jubilæum" ... så jeg fik lov til at stå for at arrangere det og jeg skal derfor på chokoladekursus både i aften og i morgen og der er heldigvis fuldt hus inkl. ventelister til begge aftenener! Hvor er det dejligt, at der er så god opbakning, men det er jo nok fordi det bare er lækkert at komme hjem med 1 kg kvalitetskonfekt :)
(I skal nok blive belemret med billeder en af de næste dage ;) )

Tak til jer, der gider at bruge lidt tid og energi på at læse mine indlæg men specielt også at skrive en kommentar! Det betyder så meget for mig <3
Ha' en fantastisk dag...

4 kommentarer:

troll13 sagde ...

Dejlig med lidt ekstra julegave :o)
Og tusind tak for dine kommentare, dem er jeg rigtig glad for ;o)
Jeg har lagt et link ind sidst i mit indlæg, så du kan lave æsken ;o)))

Julehilsner Rikke

Lise sagde ...

Ja der er rigtig søde de hjerter og kan bruges rigtig mange steder. Er spændt på at se resultatet af dit kursus:-))
Går det bedre med influenzaen:-))
God bedring og god fornøjelse i aften og i morgen:-))
Knus Lise

Linda sagde ...

Jeg har lidt i tankerne;-).....måske noget romantisk...et bryllup eller noget andet:-)
Rigtig god aften...ved jo at det smager himmelsk:-))
Knus

Tina sagde ...

skønne hjerter...dem skal du nok få brugt....

Lækkert med chokolade aften...lyder rigtig hyggeligt...håber nyder det :-)

Lyder til du er på benene igen...dejligt at høre

Knus