søndag den 2. december 2012

2. december

Så fik jeg endelig lov til at åbne pakkerne "korrekt" ... og ikke noget med et par dage i forvejen ;)

Dagens gave er denne skønne die, som jeg vist faldt for første gang, jeg så den, men stadig ikke selv har fået købt.

Egentlig ved jeg ikke, hvorfor jeg er så vild med den - for det er jo egentlig ikke noget særligt, men jeg tror, det bla skyldes de skønne farver, der er på indpakningen (rød, blå og grøn), så det må jeg hellere huske selv at gøre, når jeg skal bruge den :)

Jeg er SÅ glad for den ... den har stået på en usynlig ønskeseddel længe :)

3 kommentarer:

Grete sagde ...

Kan da godt forstå at du er glad for den die, den er super god, og en af dem som jeg også gerne ville eje. Du skal nok få den i brug, måske på et LO med Andreas.

Linda sagde ...

Ja den har du snakket om....i januar eller februar;-)
Så jeg håber virkelig at den er ok??
God søndag

Knus

Lise sagde ...

Det er den mest skønne tog-die der findes. Jeg har den desværre heller ikke...jeg har den med de 5 tog...den der er bare så sød fordi den er buttet:-)))