mandag den 17. december 2012

17. december

Så er det begyndelsen på den sidste uge og der er lige præcis kun én uge tilbage til det er juleaftens dag. Denne uge er heldigvis ikke så lang for mig (mht arbejde), da jeg "kun" skal arbejde mandag og tirsdag ... I LOVE IT ;)

Dagens gave er dette skønne Magnolia-stempel
Hvor er det skønt - og jeg har lige en god ide til at maske det med et andet Magnolia-stempel, men det må blive engang i det nye år, at jeg kaster mig ud i det :)

Igår fik jeg lavet mine julekort - og hvor var det dog skønt! Både at få dem lavet og ikke mindst at være hjemme hele dagen (lige bortset fra at købe juletræ), men jeg takkede nej til "åben julehygge" hos venner for i stedet at være hjemme og lave julekort. Det var ikke fordi, jeg ikke havde lyst til julehyggen, men vi var afsted hele lørdag og søndag i sidste weekend samt weekenden før og fra på lørdag og frem til og med d. 28. december har vi én fridag ... ellers skal vi noget hver evig eneste dag! Jeg havde behov for en dag herhjemme ... og det fik jeg :)

Nu vil jeg smutte ud på tilsynskontoret ... der er gløgg og æbleskiver i eftermiddag, så valget faldt helt naturligt på at arbejde derude idag :)
Ha' en dejlig dag I skønne kvinder

5 kommentarer:

Annette sagde ...

Fint stempel - og godt til at maske.
Nå, er det menuen i kantinen der afgør hvor du arbejder.....haha. God fornøjelse.
tak for dine kloge ord om konditorkunsten. Og det er da også rigtigt. Fru Blomsterberg kan garanteret ikke scrappe.
God 17. dec - uha nu går det stærkt.

Linda sagde ...

Godt at du allerede nu har en ide med stemplet:-)
Skønt at du fik julekortene lavet, det er så dejligt når det er ovre:-)
Rigtig god dag
Knus

Lise sagde ...

Fint stempel...er der nogle du ikke har...hi hi hi
Skønt med en hjemmedag..det har jeg også nydt her i weekenden...meeeen min computer døde lørdag morgen, så den skulle jeg pludselig ind til byen med:-(((((( så hjemme i hulen hele dagen blev det ikke helt til:-)))
God mandag til dig
Knus Lise:-))

Tina sagde ...

Så dejligt med gaver man er vild med, og du er bare så god til magnolia - hvis bare jeg havde din tålmodighed....hihi

Håber snart vi ses

Knus

Grete sagde ...

Rigtig fin magnolia stempel, glæder mig til at se, hvad det er du har udtænkt.
Dejlig med en lille kort arbejdsuge her op jul.