onsdag den 5. december 2012

5. december

Idag indeholdt gaven flg

Det sjove er, at da jeg sidste år fik en pose "nødder" af Linda, kunne jeg slet ikke gennemskue, hvordan man kunne bruge dem - og nu er jeg så vild med dem, at da jeg så en stor kasse i en lokal butik, kunne jeg da ikke lade være med at købe den ... det er vist blevet et "must" på mine julekort fremover. TAK Linda, fordi du er så sød, hjælpsom og inspirerende at være sammen med. Du respekterer min egen stil - men du prikker stadig til den, så jeg måske kan flytte grænser engang imellem :)
Derudover var der "diamanter" i gaven. Det er måske dette års "hvordan skal jeg bruge dem"-gave, men måske kan de bruges på samme måde som nødderne ... Ellers må jeg jo forhøre mig hos f.eks. Linda - jeg er sikker på, at hun har en ide med dem.

Ha' en fantastisk dag derude. Jeg har jo "fri" idag (pga min stresssygemelding), så jeg vil forsøge om jeg kan blive færdig med det album til Oldemor, jeg har gang i. Det skal IKKE være en julegave, men vi håber, at jeg når at blive færdig inden weekenden, så vi kan besøge hende der og overrække den til hende. Er sikker på, at hun vil blive glad for det - og derfor er det så dejligt at lave gaver til hende. Hun er en af dem, der sætter pris på det og ved, hvor stort et arbejde det er :)
Derudover skulle jeg også gerne nå på blogrundfart hos jer andre. Det er ved at være længe siden, jeg har været "afsted" ... men er der en positiv ting ved stress og sygemelding, så må det være, at man bliver bedre til at prioritere sin tid og energi - så der har blogrundfarten altså været røget af i et af svingene. Heldigvis har jeg nu fået lyst til at samle den op igen :)

4 kommentarer:

Lise sagde ...

Det er dog en skøn pakke du har fået...jeg har fået en magen til hi hi og glæder mig til at bruge den. Mine billeder kommer først på senere på dagen:-))
Ha´en god dag.
Knus Lise

Tina sagde ...

Det er nogle rigtig fede "diamanter"...jeg var så heldig at få det samme i min pakke den anden dag....glæder mig til at bruge dem...ved lige hvad de skal prøves af på ;-)

Hav en god "fridag"... og pas nu på dig selv søde

Knus Tina

Grete sagde ...

lækre ting i dagens pakke, glæder mig til at se hvad du får lavet med det.
Stres er en grim ting at blive ramt af (kender det, da jeg jo selv har været der), det kan tage meeeeget lang tid at komme ovenpå igen, men stres kan også lære os mange ting om os selv, bl.a. at passe på sig selv og prioriterer de væsentlige ting i livet.
God dag til dig, og god fornøjelse med albummet til Oldemor.
Knus Gtete

Linda sagde ...

Ja søde, de "nødder" er bare gode;-)
og du har ret..."diamanterne" er lige netop til samme formål, jeg har afprøvet og det er RÅ lækkert;-)))

Håber du har fået lidt fra hånden idag, jeg tog fri fra job kl. 12.20 og har lavet brunkage dej, i aften må Allan så igang med kniven.

God aften
Knus