fredag den 7. december 2012

7. december

Jubii .... se hvad dagens gave indeholdt:
Da Linda spurgte mig, om jeg ønskede mig specifikt, eftersom hun manglede få gaver, nåede jeg ikke langt på scrapbutikkernes hjemmmesider. Jeg begyndte (naturligvis) hos Unikscrap og under tilbud så jeg "Just Rite-stempler". Det er ikke et system, jeg kender, men da jeg først så en video på Youtube og jeg så, hvilke motiver hun havde, blev jeg helt hooked. Faktisk så hooked, at jeg havde besluttet, at hvis jeg ikke fik dem af Linda, så ville jeg selv købe dem. Bare træls at skulle vente til efter d. 24/12 for at finde ud af, om jeg var heldig eller ej. Det var jeg heldigvis, så jeg er sikker på, at det nok skal blive en fantastisk fredag :)
(desuden skal jeg kun køre 5-7 km for at komme på arbejde idag, da jeg "nøjes" med tilsynskontoret her i byen i stedet for at køre helt til Skanderborg)

I eftermiddag og aften skal jeg have færdiggjort det sidste ved oldemors album. Jeg nåede desværre ikke noget i går - var alt for træt i går aftes og så "kom jeg til" at se kvinderne vinde over Frankrig i håndbold. Skønt med en overraskelse ;)

Skriv gerne en kommentar - det glæder mig meget at læse dem. Ha en fantastisk dag derude. Vores begynder med fælles snerydning, når morgenmaden er indtaget ... lige nu er sidstemand ved at få tøj på. Det er bare SKØNT med snerydning - specielt når vi alle render rundt derude :D

4 kommentarer:

Annette sagde ...

Dejlig gave - den bliver du glad for.
Hyggeligt med snerydning...haha. Vi er lykkelige for at være flyttet fra vores hjørnegrund med fortovspligt. Her skal der ikke ryddes, og det vejede tungt, da vi købte grunden.
God 7 dec til dig.

Lise sagde ...

Skøøøn gave. Den bliver du glad for...jeg vil iværtfald nødig undvære mine:-)))))
Jeg elsker at skovle sne specielt, når det er frost sne. Det giver en masse frisk luft af den sunde slags.
God weekend til dig og din familie:-))
Knus Lise

Tina sagde ...

Uh disse stempler har jeg også tit kigget på....tror man kan bruge dem til meget ;-)....men jeg elsker jo også stempler...

Jeg er nu glad for at vi ikke har noget fortov der skal skovles i denne tid....

Ha' en rigtig hyggelig fredag aften...i din "hule"

Knus

Linda sagde ...

Jamen hvor er du da bare heldig:-)))))
Godt du blev glad...ja det viste jeg jo du ville blive;-)
Lige nu sidder du helt sikkert allerede dybt begravet i dit scrap...det vil jeg også...lige om lidt, jeg må ha noget af det nye afprøvet:-)

God fredag aften

Knus