fredag den 21. december 2012

21. december

Dagens gave var disse små "blomster" i forskellige farver
Endnu engang tak Linda :)

Ellers er jeg bare ved at være spændt på, hvor hurtigt det bliver mandag ... og om jeg når at blive frisk. Vi skal til julefrokost i morgen aften .. men nu må vi se, hvor frisk jeg er. Det er heldigvis i Silkeborg, så jeg kan jo hurtigt tage hjem, hvis jeg ikke har energi til mere :)

Ha' en dejlig weekend derude. Jeg håber, jeg får lov til at nyde min med min skønne familie :)

4 kommentarer:

Linda sagde ...

Skønne bær til julekortene:-)
Håber da du når at blive helt frisk.
God aften
Knus

Annette sagde ...

Dejlig gave igen, igen. Dit lager må da også snart være fyldt godt op....

God bedring herfra. Hvor er da altså træls...andet er der vel ikke at sige til det.

Grete sagde ...

Skønne blomster i dagens pakke.
Ønsker dig god bedring.
Knus

Tina sagde ...

De er så skønne disse "blomster"....er mega glad for mine ;-)

Håber du snart er på benene igen...og i hvertfald inden d. 24.....ved jo hvor meget du elsker julen, og det ser ud til at vi får hvid jul i år....God bedring søde

Knus