torsdag den 13. december 2012

13. december

Puha for en dag ...
Alle de små ting, man ikke tænker over normalt, er bare gået galt her idag - og så er dagen altså lang at komme igennem! Heldigvis har der også været nogle positive ting - udover dagens pakkekalender, så var jeg den heldige vinder i lodtrækningen af en gave i en kreativ gruppe på facebook, hvor vi kan uploade vores kreativiteter og så trækker Heidi lod hver dag. Og idag var jeg den heldige - hvor var det dog bare rart og skønt med lidt medvind :)

Dagens gave var zutter cover og sider ... skønt! Da jeg så dem hos Lise forleden sad jeg og blev lidt "misundelig" og tænkte, at det gad jeg også godt at få ... og idag var det der så - jeg følte mig heldig :) Jeg har ikke et specifikt projekt, jeg skal bruge det til - men jeg ved, at jeg nok skal finde et ;)

Ellers må jeg erkende, at det er en af de dage, hvor jeg bare er flad! Jeg er så småt begyndt på et fødselsdagskort til på lørdag og hold op hvor jeg glæder mig til det er færdigt og kan vise jer det - tror og håber, at det bliver SÅ godt :)
Billederne fra de to konfektkurser tirsdag og onsdag, må I vente med at se til en af de næste par dage ... men mums kan jeg bare sige :)

Håber, I har haft en god dag - og gerne bedre end min. Heldigvis kan jeg glæde mig ved min heldige lodtrækning ;)

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Ja...hvorfor ender nogle dage sådan...godt de er i få tal:-)
Godt du kunne bruge gaven, ja en mini kan vi jo altid lave:-)

Knus

Grete sagde ...

lyder som en gennemgående træls dag, med et par få undtagelser.
Ønsker dig en MEGET bedre dag i morgen.

Dejligt med en gave, som du virkelig bare ønsker dig, og tillykke med dagens udtrækning.