søndag den 23. december 2012

23. december

Endnu et hurtigt indlæg, inden vi skal ud og lege i sneen :)

Dagens gave var denne skønne punch fra Martha Stewart. Jeg fristes til at sige desværre ... for jeg har jo haft den, men desværre mistet den (og derfor ønskede jeg mig den, for den er jo så skøn at man ikke kan undvære den, når man først har haft den!).

Tusind tak søde Linda. Nu er der kun én gave tilbage .. og hvor er det spændende, hvad den mon kan indeholde ;)

Ha' en dejlig dag derude. Her NYDER jeg, at sneen endelig er tilbage i fuld stil - og håber bare, at det kan få lov at ligge de næste par dage <3

3 kommentarer:

Linda sagde ...

Godt jeg ramte rigtigt:-)
Ja hvad mon den sidste indeholder???
Rigtig god leg i sneen...jeg vil rydde færdigt op på mit scrap bord og så få blogget.
God dag

Tina sagde ...

Uuhhhh...en MS punch...dem kan man aldrig få for mange af...bare en skam at det så var en du tidligere har haft og mistet...hmm...nogen der ikke kunne kende forskel på dit og mit ;-)

God søndag til dig søde...håber du er på benene igen

Knus

Annette sagde ...

Lige en hurtig kommentar fra mig - bare for at ønske dig og din familie en god rest-jul. Nu blev det mig der lige fik et par dage i sengen....så jeg er kommet lidt bagefter med kommentarerne.
Juleknus fra Annette