fredag den 14. december 2012

14. december

SÅ er det fredag ... og for en gang skyld glæder jeg mig vitterligt til weekenden. Måske fordi jeg i denne uge har døjet med influenza og forkølelse (og vist er igang med at "tømme" systemet ved hjælp af kleenex og Halls).

Gaven idag er RULLEØJNE :). Igen har jeg jo set andre modtage dem, så .... idag er det min tur og det er skønt. Da vi var til lidt julehyggescrap hos Linda for et par uger siden, hjalp Linda mig med at lave et layout perfekt i pynten - bl.a vha rulleøjne. Tak søde Linda <3
(og skulle der nu være kommet nye læsere til, så kan Lindas skønne blog ses her)

I morgen skal vi til fødselsdag hos min svigerinde (30 år) og hendes søn (4 år). Hun ønsker sig tilskud til et bønnebord ... som jeg lige måtte google, hvad var! Der kunne jeg så se, at de laver dem i 5 forskellige størrelser, 2 højder, 90 farver og 2 træoverflader, benlængde efter eget ønske, med og uden hylde, 16 standardfarver og 74 specialfarver! Det giver MANGE muligheder og eftersom det billigste koster 990,- som i forvejen er over vores budget, har vi "valgt" at give et tilskud - så kan hun selv vælge ;)

Jeg ville naturligvis være ked af at komme med en flad kuvert, men jeg har heller ikke kunne finde ud af, hvordan jeg skulle lave noget - indtil forleden dag, hvor jeg blev inspireret ... og nu er igang med at få lavet det. Jeg GLÆDER mig til at vise jer det, når jeg er færdig, for jeg tror, at det bliver rigtig godt :)

Kan I have en rigtig fantastisk fredag. Skriv gerne en kommentar - det glæder mig meget at læse dem :)

3 kommentarer:

Lise sagde ...

Velkommen i klubbe af rulleøjne..de er bare super gode og meget anvendelige:-)))))
Glæder mig til at se, hvad du har fundet på:-))
God weekend.
Knus Lise

Annette sagde ...

Jeg har da også de rulleøjne. Men jeg måtte jo selv købe....

tak for din opskrift. Jeg vil faktisk gerne har en variation af Glæsels opskrift. Hans har vi. Bare på mail - når du engang har tid.

Det bønnebord ser lige ud som noget, jeg kender en der kunne bruge. De er da flotte. Tak for den ide.

God 14. dec.

Linda sagde ...

Ja nu kan du bare komme igang med noget med dels sol ;-)
Jeg glæder mig til at se det du har gang i, rigtig spændende.
De borde kan jeg godt lide... Det kunne være en mulighed her hos mig engang:-)
God weekend
Knus