tirsdag den 18. december 2012

18. december

Øv, hvor kan det bare være surt engang imellem! Igår tog jeg på arbejde - nåede at være der ca 1-1½ time, hvorefter jeg kapitulerede og tog hjem! Ja, jeg er ramt at MANDEinfluenza .. heldigvis kun i mild grad, så jeg er ikke døden nær, men jeg har det i hvert fald ikke godt! Jeg sov hele eftermiddagen, gik tidligt i seng og sov længe i morges ... og stille og roligt synes jeg, at det bliver bedre, men puha, hvor ville jeg gerne have, at det kunne gå hurtigere! Har heldigvis jordens bedste mand ... utroligt, som han kan sørge for det hele <3

Dagens gave var disse thickers

heldigvis er jeg ikke så "dot"-skræmt, som jeg var engang, så jeg synes faktisk, at de er ret fede og jeg glæder mig til at bruge dem. Specielt efter jeg har lavet Oldemors album, er jeg blevet ret vild med at bruge thickers :)

Håber, I har det bedre end mig derude. Jeg ved desværre, at der er rigtig mange, der er ramt i øjeblikket, så pas nu på jer selv :)

Og takket være store problemer med blogspot, facebook ... ja hele nettet, så nåede jeg at tage på blogrundfart inden jeg fik uploadet mit billede ... og dermed nåede jeg at se, at jeg har vundet denne skønne gave hos Stinne. TUSIND TAK SØDE




4 kommentarer:

Annette sagde ...

Jamen dog - også du ? Der er mange der ligger for øjeblikket.
Jeg ligger ikke, men er absolut ikke på dupperne. Ondt her og der, køren i maven, hovedpine, træt osv. Overkommer ikke en pind.
H er snotforkølet, og jeg er ikke sikker på, at hun klarer de sidste skoledage også.
E har det godt - og han har handlet ind i dag, så vi er forberedt på at have hjemmedage alle 3. Man ved jo aldrig....
Det hjælper jo heller ikke at se ud på vejret...Så bliver man da træt og trist.
Vi må passe på os...og se hvad der sker.

Tillykke med præmien hos Stinne. Dejligt for dig.
Og de thickers bliver du så glad for. Både med prikker og den farve. Jeg er vild med mine.

God dag - og god bedring.

Lise sagde ...

Lækre thickers...jeg har desværre næsten brugt mine:-)))
God bedring:-))
Knus Lise

Linda sagde ...

Åh da...stakkels dig...Håber snart du bliver bedre.
Ja de er fede de thickers, og jeg ved du vil bruge dem på et eller andet fedt.
God aften

Grete sagde ...

Øv hvor er det træls for dig med den influenza (også selv om det måske ikke er så slemt endda, som du selv skriver), håber du snart er på højkant igen.
Lækre thickers, jeg er ikke så god til at bruge dem, måske skal jeg øve mig lidt i den kunst.
Tillykke med præmien fra Stinne.
God aften til dig.