mandag den 3. december 2012

3. december



Hvor er det bare skønt, når gaverne i pakkekalenderen er købt af en, der kender mig rigtig godt :)

Linda har til idag sørget for denne dejlige gave:
Som de fleste kan se, er det jo et af de skønne Magnolia-stempler. Jeg må erkende, at jeg ikke lige nu ved, hvilket navn og hvilken collection, det er fra - men det skal jeg nok få styr på indenfor rimelig tid. Jeg er jo ved at lave en fed oversigt over deres collectioner ... og hvor jeg glæder mig, til jeg er færdig. Desværre må jeg også erkende, at det er noget mere tidskrævende end hvad jeg lige forestillede mig, da jeg gik igang ;)
Tak for gaven, søde Linda

Idag skal Linda åbne "min" første gave og jeg er spændt på, hvad hun siger til den. Den har været i mine tanker i næsten 1 år, så jeg håber ikke, jeg har skudt helt ved siden af ;)

Ha' en fantastisk dag. Hvis I har lyst, må I meget gerne skrive en kommentar - det vil glæde mig meget.

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Skønt at du kan lide gaven:-)
Jeg ved at du inden ret længe har helt styr på navn og år:-)
Jeg er vild med min gave og tror jeg vil lave et lille kort i aften:-)
Tak for det søde Lone

Linda sagde ...

Skønt at du kan lide gaven:-)
Jeg ved at du inden ret længe har helt styr på navn og år:-)
Jeg er vild med min gave og tror jeg vil lave et lille kort i aften:-)
Tak for det søde Lone