onsdag den 19. december 2012

19. december

Tusind tak for jeres kommentarer .. hvor er det dejligt at læse dem :)
Det går gevaldigt fremad her, selvom jeg vist ikke pjevsede, da jeg havde 39,6 i feber i går! Idag har hovedet haft det noget bedre, men kroppen har hængt et par m efter, så jeg håber, at jeg i morgen eller senest fredag kan være frisk - men så er det jo også snart juleaften :)

Idag havde Linda lagt flg. i pakken
Jutetråd kan man altid bruge - og så er jeg vild med farverne. Rigtig drengefarver, som passer godt til mig :). Tak søde Linda. Jeg begynder at glæde mig meget til at se, hvad der er i de sidste ... måske fordi der er så få pakker tilbage ;)

Håber, I har det godt derude og ikke døjer for meget med sygdom i jeres familier. I vores er der i hvert fald mange, der er ramt :(

Her til aften har vi endelig fået juletræet ind i stuen og fået det pyntet. Vi havde snakket om, at det skulle være sket i søndags, men der var det jo stadig vådt, så vi ville gøre det mandag. Mandag var jeg så temmelig skidt, så .... dagene gik men i dag fik vi det heldigvis ind og Andreas hyggede sig gevaldigt med at pynte træet med bl.a. sin egen juletræspynt. Hvor er det skønt at opleve en barns ægte juleglæde .. det kunne vi andre lære meget af <3

5 kommentarer:

Linda sagde ...

Jeg tænkte nok det lige var dig...især farverne;-)
Vi har også fået træet ind...og jeg har pyntet:-)
Ha en skøn aften og håber du snart er helt frisk.
Knus

Grete sagde ...

lækkert jute tråd i fine farver.
Vi har ikke fået juletræet helt ind endnu, det står i udestuen, med lys men uden andet pynt, det må vist vente til lørdag formiddag når manden får tid til det projekt ( jeg kan ikke tåle at røre ved gran, så det er hans opgave).

Grete sagde ...

PS: Jeg bager altid rugbrød selv, det har jeg gjort siden jeg fik min røremaskine i sommer, den har gjort det noget nemmere.

Lise sagde ...

Jute tråd er bare mega anvendeligt..jeg har også fået thi hi hi
God bedring til dig, håber at du bliver kvik til den 24.:-)))
Knus

Annette sagde ...

Fin tråd du har fået i kalenderen.

God bedring...jeg synes ikke det er godt du er sprunget over i går....puha.
Vi er ikke syge, men kender mange der er det...så jeg er hys med spritflasken, hver gang vi har været i supermarkeder osv....men vi kan jo desværre ikke drikke det - eller gardere os fuldstændigt.

God 21. dec - ellers.