søndag den 16. december 2012

16. december

"Godmorgen" derude ... Kunne næsten synge "Oh what a beautiful morning" fra Oklahoma-musicallen ;)

Jeg fik lov at sove længe her til morgen, og hvor var det skønt. Det betyder, at drengene nu er igang med at lege med Lego/Duplo og jeg sidder alene og spiser morgenmad - men så kan jeg bedre tillade mig at åbne min pakke OG blogge om den imens.
Og se lige, hvad jeg åbnede

Her er et bedre billede af den
Den skønne Tim Holtz die med rådyr på .... MUMS hvor er den bare fed! Jeg lovede jo Linda for længe siden, at jeg ikke ville købe nogle TH-dies før efter jul ... for ellers kan det jo være svært for hende at købe gaverne i løbet af året (hvor der jo er tilbud f.eks.), så jeg var spændt på at se, OM der ville være TH i pakkekalenderen ... og i så fald hvilken/hvilke :)
Sikke en dejlig dag. Det eneste, der lidt kan ødelægge mit humør er, at vi begynder at kunne se vores græsplæne igen - øv øv ... ville hellere se på sneen end have en våd, grå og trist vinter, men "eksperterne" siger, at der stadig er chance for hvid jul :)

Ha' en fantastisk søndag derude ... 3. søndag i advent - så er det snart JULEAFTEN :)
Jeg tror, jeg vil forsøge at liste mig ind i scraphulen, mens drengene leger, så jeg kan få ryddet lidt op ... det trænger i hvert fald :)

4 kommentarer:

Linda sagde ...

Ja der kom en.... Det er ikke jul endnu husk det;-)
God dag:-)
Knus

Tina sagde ...

Uhh...lækker TH die....den skal du nok få brugt søde....

De tags du spurgte til den anden dag, tror altså bare det er store manillamærker....det ligner det ihvertfald ;-)

Ha' en fantastisk søndag

Knus

Annette sagde ...

Sikke da frisk du er...haha.
Det ville jeg også nok blive hvis jeg fik den die...Jeg kiggede efter den forleden, da jeg begavede mig selv. Men den var ikke lige på lager. Men måske finder jeg den en anden dag.....os så Haps !
Håber dagen er fortsat i samme skønne humør.

Grete sagde ...

Sikke en lækker gave du har fået i dag, jeg er lidt vild med de TH ting, så det er bestemt også en jeg kunne tænke mig.
Håber din dag slutter lige så god, som den startede.