søndag den 11. december 2016

3. søndag i advent og juleroen indfinder sig stille og roligt

Vi fik nemlig styr på de sidste gaver i går, så nu skal de blot pakkes ind og der skal laves til og fra kort. I dag vil jeg få pyntet op til jul, så vi rigtig kan komme i julestemning, for vi jo desværre ikke meget hjælp af Kong Vinter. Ih guder, hvor er det vejr dog trist for en december måned ..

Dagens gave er endnu en embossing pulver - denne gang i en sort glimmer (Black Rainbow Super Sparkle). Den er også købt ved Scrapbook Fun, men de er desværre ikke kommet på hjemmesiden endnu, så jeg kan henvise direkte til den. Jeg er jo i den heldige situation, at jeg kører lige forbi butikken hver dag, når jeg kører til og fra arbejde - ved ikke helt, om pengepungen synes, det er godt :)

Det kreative indslag er endnu et til og fra kort. Jeg havde haft MASSER af tid, for gaverne til min familie på Sjælland var jo klaret og vi kunne bare køre ... indtil vi skulle til det! Så manglede der lige til og fra kort på samtlige gaver og jeg havde ikke lyst til at aflevere dem med gule post-its på, så i en utrolig fart skulle jeg lige kreere et par stykker. Den ene blev denne lidt simple model, hvor stempel og die er fra Gummiapan - også købt ved ScrapbookFun og sat på med 3D-puder, da jeg synes, det giver lidt mere "liv" i stedet for et helt fladt kort.
Håber, I får en dejlig 3. søndag i advent derude. Jeg fik heldigvis kigget forbi en del blogge sent i går aftes, da der var ro i det lille hus og hvor er det skønt at se og læse om jeres kreative indslag, bagværk og billeder af nisser.

1 kommentar:

Dorthe sagde ...

Jeg måtte også eje det sæt med stempel og die til juletræer. Gummiapan har nu nogle ret fede ting!
God 3. adventssøndag.