onsdag den 7. december 2016

Så kom dagen endelig ...

Jeg skal ENDELIG til vejforum og jeg glæder mig. Jeg er overbevist om, at det bliver fantastisk at mødes med "gamle" kollegaer, blive klogere på det faglige samt at lære nye bekendskaber at kende.
Inden jeg smutter her til morgen, kan jeg heldigvis nå at vise dagens gave, der er en skøn glitter pulver fra Nuvo. Jeg så dem tilfældigvis i farten, da jeg besøgte SAM, hvor de stod i hele regnbuens farver ved Hobitik og jeg tænkte straks, at den hvide er en allround, der er passende at begynde med - og særligt her ved vintertid. Jeg glæder mig til at prøve den

Det kreative indslag i dag er lidt en fortsættelse fra igår, hvor jeg viste det kort fra Blomsterbox' kursus til Convention, hvor jeg havde brugt gårsdagens gave - en die, som jeg glæder mig til at få gang i, så idag viser jeg det andet kort fra samme kursus. De sjove detaljer her er "båndet" med små bløde pompomer, gips-rammen der virkelig kom frem for et par år siden, hvor pludselig alle sad og støbte gips-figurer samt den søde markering af sommerfugle-ryggen i form af små dots. Derudover har jeg købt et kæmpe ark hessian siden i en stofbutik, der hedder Kølkær Stof og Hobby (der faktisk også er lidt scrap/kort relateret udover stof og garn)

Håber, I får en fantastisk dag derude ;)

Ingen kommentarer: