lørdag den 10. december 2016

Friweekend, så vi kan nå en masse af de sjove ting her i december

Heldigvis er bettemand blevet ganske frisk - hans energiniveau er naturligvis ikke helt i top endnu, men han er forhåbentlig godt på vej.

Dagens gave er denne skønne embossing pulver, jeg har købt ved Scrapbook Fun. Desværre kan jeg ikke finde dem på hjemmesiden, men måske det skyldes, at de ikke er lagt på siden endnu. Det var Charlotte, der en dag, jeg var i butikken, der viste mig dem som en nyhed - og straks "kom jeg til" at købe et par stykker og denne fantastiske kobber-farve håber jeg, at jeg får mulighed for at lege med i aften. Jeg har i hvert fald en ide eller to ;)

Det kreative indslag er endnu et af de til og fra kort, jeg har lavet til gaverne i år. Først havde jeg lavet den, jeg viste i går, så jeg prøvede med et nyt motiv, men pludselig var det sværere end ved den første. Jeg er ikke helt tilfreds med det færdige resultat, så har I forslag til forbedringer, hører jeg gerne om det :) Koglerne har jeg klippet lidt af den ene side, så de bedre kunne ligge stille og ikke rullede så meget rundt

Tak fordi du læste med - håber, du også har lyst til at skrive en kommentar, da det vil glæde mit lille julehjerte <3

4 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Sød måde du bruger Dixi toppers på - Jeg er spændt på din embossingpulver - har ikke selv købt af dem (endnu)

Mio sagde ...

Håber du får tiden til at "lege"lidt med dine nye ting. Rigtig fint til og fra tag du har lavet ; )
God 3 advent til dig og dine

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Jeg synes det er nogle rigtig fine tags du har lavet

God 3. søndag i advent

Camilla sagde ...

Det er en rigtig sød og julehyggelig tag :)