mandag den 5. december 2016

En ny og rolig uge venter forude :)

Efter en hektisk uge i sidste uge, glæder jeg mig meget til denne uge, for som en skrev i kommentaren, så kan det godt føles lidt for fortravlet, selvom man gerne vil det hele. I den kommende uge er der kun én ting på programmet og det er Vejforum onsdag-torsdag ifm mit arbejde. Jeg har aldrig deltaget før, så jeg glæder mig som et lille barn til juleaften. Det er en masse faglige indlæg af forskellige karakter, men alt indenfor vej-faget. Deltagerne er 1135 personer, der alle arbejder indenfor vejbranchen - fra diverse kommuner og Vejdirektoratet, til rådgivere, entreprenører og asfaltleverandører. Da det er en lille branche, har jeg ladet mig fortælle, at det er som en fætter-kusine fest og da jeg nu har 14 års erfaring, er jeg i forvejen ved at kende en hel del af dem, så jeg glæder mig til at gense dem og lære nogle nye personer at kende.

Dagens gave er denne skønne isbjørn fra Marianne Design, som jeg har købt ved Hobbygården, Hampen. Desværre har de ikke webshop længere, men du kan her se adresse og åbningstider og det er absolut et besøg værd. I lørdags fik jeg de søde bambier i samme serie og isbjørnen opdagede jeg, da jeg kiggede efter pandaen, som var årsagen til det hele :), så Margit - prøv blot at se denne googlesøgning. Der er MANGE varianter.

Da jeg ikke ligefrem har nået at være kreativ siden midnat igår, får I endnu et af mine julekort fra Scrap i Løvel at se. Selve kortet begyndte jeg på sidste år, men fik aldrig fundet et motiv at sætte til. Det fandt jeg i år og det blev denne Magnolia-pige med bamse i skødet. Kogler og perler fik lidt lim og drys med sne - en ny teknik, jeg skulle se om fungerede. Jeg synes, den fungerer men giver et andet udtryk, end jeg umiddelbart havde forudset, men rart at kunne lidt forskelligt. Farvelægningen er "naturligvis" med promarkers

Tak fordi du læser med og hvis du skriver en kommentar, vil jeg blive meget glad :)

2 kommentarer:

Sivsko sagde ...

Lækker gave og super julekort :)

Margit sagde ...

Århh... hun er da sød... Var det ikke Tilde de kaldte hende hos Magnolia...
Jeg har en del (som vist har samlet støv) - måske de skulle ha´ en renæssance =0)
Fint farvelagt og sødt med de små kogler og bær (perler)...
God aften til dig
ps... jeg må på scrap kig på den adresse du har sat ved ;)