fredag den 9. december 2016

Endelig weekend ..

og så er yngstemanden blevet syg. Han er godt ramt, men jeg håber, at vi snart har ramt bunden og han er på rette vej igen <3

Dagens gave var et skønt bånd i julefarver købt ved Scrapbook Fun (kan desværre ikke umiddelbart finde det på hjemmesiden, så det bliver kun et link til selve webshoppen)

Igen er jeg glad for, at jeg har været kreativ, for jeg når intet kreativt herhjemme i disse dage ... I stedet kan jeg vise nogle af de til og fra-kort, som jeg har lavet i år. I dag bliver det denne, som jeg lavede tre ens af ifm en scrapaften i Odder. Motivet er et af billederne fra Dixi Craft-pakkerne, istapperne er vistnok en joy-die, som har fået lidt strøg med glitterpennen, så det får et frostlook og grangrenene er en punch fra Martha Stewart

Mange tak for jeres kommentarer. Det varmer utrolig meget og jeg håber, at jeg i aften eller i weekenden får tid til at kigge forbi jeres blogs og kommentere lidt. Jeg bliver desværre holdt for godt til ilden i dag


1 kommentar:

Margit sagde ...

Super lækker tag.
God aften.