torsdag den 1. december 2016

Og det skete i de dage i december engang ....

Tænk, at det er 2 år siden, jeg sidst har blogget ... og dengang var det også pga pakkekalendergaverne!
Det fortæller vist blot, at jeg laver alt for lidt scrap, for den smule, jeg har fået lavet i de sidste 2 år, har jeg slet ikke nået at vise frem.
Måske bliver det bedre fremover, men i hvert fald har jeg tænkt mig at vise mine gaver fra min selvindkøbte pakkekalender frem - måske suppleret af lidt kort og tags.
Jeg har altid elsket gaver og derfor har jeg i flere år fået andre til at købe gaverne (mod betaling fra mig naturligvis). Dermed fik jeg selv en pakkekalender med scrapsager og det har været sjovt, hyggeligt og til tider lidt udfordrende, når man modtog noget, hvor man tænkte "hvad pokker er det lige til" :)
Sidste år fik jeg desværre ikke en pakkekalender, så for at sikre, at det ikke skete igen i år, ville jeg prøve selv at købe gaverne - pakke dem ind og så må mine børn vælge en pakke, jeg kan åbne. Dermed ved jeg lidt om, hvad der er i vente, men jeg ved ikke, hvad jeg får den enkelte dag.
Som billedet af kalendergaverne viser, så er der mange scrap-sager, der kan beskrives som flade pakker, så de fylder ikke meget, når der kan være 24 gaver i denne lille boks fra Ikea

Idag valgte Andreas en gave og det var denne skønne sag fra Nuvo - et af de helt store hits i øjeblikket, som jo fåes i et væld af farver (denne hedder vistnok Dark Walnut). Jeg købte et par stykker ifm Kreative Dage i Fredericia  og synes godt om dem, så da jeg fik mulighed for at kigge forbi SAM i Roskilde, blev der lige indkøbt lidt flere farver, begge gange hos Picturing the world, som du kan finde her. Det er jo (endnu) en af de sager, der godt kan tåle at blive indkøbt i flere nuancer.


5 kommentarer:

Mio sagde ...

Så dejligt med pakke kalender : ) og god ide at lade dine børn bestemme hvornår du skal have hvilken, så er det også lidt overraskelse der. Måske glemmer du også hvad du har købt fnissss... stor overraskelse. Ser rigtig spændene ud.
Glædelig 1 december : j

Charlie sagde ...

Hyggeligt med pakkekalender og dejligt at du har tid til at blogge igen. God december - kigger ind i ny og næ, men da OSH jo også juleblogger kan jeg ikke love det bliver hver dag. =0)

Heidi Worsøe sagde ...

Skønt med pakkekalender. Det bliver spændende at se, hvad du får og om de også giver dig et kreativt boost, så vi går lov at se nogle af dine kreationer :-) Mon ikke det lykkes et par gange, trods en travl hverdag

Julie aka loxx sagde ...

Det virkelig en sjov idé. . Og så man sikker på at få gaver man godt kan lide. 😊

Camilla sagde ...

Jeg syntes også det er super hyggeligt med pakkekalænder :) Din ser lækker ud :) Rigtig god ide så bare at lave den selv!!! og så er du jo sikker på at få noget du bliver glad for ;)