fredag den 2. december 2016

Julefrokosternes dag iflg radioen ... og jeg skal også afsted til en stjerneaften



Her er dagens gave - et skønt stempel, som er fantastisk som feks baggrund og passer i stilen med Dorota
Stemplet har jeg købt ved Scrapbookfun, og du kan finde det her

Da jeg var afsted hele dagen igår og kom hjem kl 23 (for at sy videre på en kjole til julefrokosten idag), har jeg ikke nået at være kreativ med gårsdagens gave, men hvis jeg er heldig, når jeg lidt i weekenden. Indtil da kan jeg vise et kort, jeg lavede til Scrap i Løvel ud fra den skitse, som indgik i kortkonkurrencen. Her har jeg netop brugt en anden farve fra Nuvo til de tre prikker i det øverste venstre hjørne.

Læg gerne en kommentar, det vil gøre mig så glad 😊

4 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Sikke et lækkert stempel - og et fint kort.

Hyggeligt at du er med på juleblog listen :)

Sivsko sagde ...

Skønt stempel og super sødt kort :)

Mio sagde ...

Dejligt stempel du har fået i dagens gave. Håber du blev færdig med kjolen ; )
Glædelig 2 december

Heidi Worsøe sagde ...

Sikke et skønt kort, og dejligt at se, hvordan Nuvo ser ud i brug.