onsdag den 21. december 2016

Årets sidste arbejdsdag ...

og hvor jeg dog glæder mig til at holde fyraften og dermed JULEFERIE :)
Jeg kan ikke huske, at det har været så tiltrængt med ferie de tidligere år, så det bliver utrolig godt og forhåbentlig fyldt med masser af familiehygge

Dagens gave var dette skønne stempel fra Three Scoops. Det må jo siges at være et all-round sæt, så jeg glæder mig til at få det brugt
Jeg har lavet endnu et til/fra kort - fra mine drenge til deres moster, så synes selv, at disse blev søde og enkle ... det skulle jo også gøres hurtigt. Igen har jeg brugt stjernestemplet, jeg fik en af de første dage som baggrund med guld-sværte. Synes, det er super fedt her som til/fra kort

Håber, I får en dejlig dag derude.

2 kommentarer:

Mio sagde ...

Åh det bliver dejligt med juleferie : ) rigtig fine til og fra kort
Rigtig god dag / aften

Margit sagde ...

HOV...
Der smuttede lige en dag...
Lækre stempler... og fine tags...