søndag den 4. december 2016

I sidste øjeblik ..

Hele ugen har været fuldstændig forblæst og jeg føler mig godt hængt op. Lige bortset fra onsdag aften har der været fuld fart på og idag var ingen undtagelse. Vi har været til min niece og svogers fødselsdag i Kalundborg og da det var brunch, valgte vi at overnatte derovre fra lørdag. Jeg vidste, jeg at alligevel ikke kunne nå at blogge om dagens gave, så jeg undlod også at tage gaven med og den blev derfor først åbnet her til aften.

Dagens gave var dette stempel fra LeAne af landskabet, som jeg blev opmærksom på i forbindelse med Kreative Dage i Fredericia i slutningen af oktober. Hun sad som designer ved Gavlhusets stand og jeg kiggede en del og fik en god snak med hende sammen med en masse inspiration. Hun laver små kort og hendes stempler er fantastiske til det. Jeg glæder mig til at prøve kræfter med en ny stil (for mig) og se, om det er noget, jeg også bliver glad for. Synes i hvert fald, hendes kort var ganske søde. Er du selv interesseret i stemplet, er det købt her

Da jeg ikke har nået at være kreativ idag, får I et af mine julekort fra Scrap i Løvel at se i dag og det er dette. Det var vistnok i goodie-baggen til SAM for et år siden - jeg havde i hvert fald både det røde karton og motivet liggende, så jeg fandt en hurtig og enkel løsning med lidt grøn matte, lidt sort tekst og lidt guld prikker.


Tak for jeres kommentarer på de tidligere indlæg. Det er så skønt, at I tager tid til at skrive en hilsen og jeg prøver selv at nå godt rundt ud fra Pips liste, men det er ikke hver dag, jeg når det (i hvert fald ikke indtil nu), men når jeg får lidt ekstra tid, prøver jeg at indhente det forsømte :)
Sov godt derude ....

3 kommentarer:

Mio sagde ...

Dejlig gave du fik Idag : ) og rigtig fint kort du har lavet. December er en super hyggelig mdr. Men tit er der måske lige lovlige mange aftaler fniss, man vil jo så gerne det hele : )
Rigtig god 5 december

Camilla sagde ...

Dejlig gave du fik :) og sødt kort.....jeg har også det motiv liggende fra SAM - skulle måske også se at få det brugt ;)

Julie aka loxx sagde ...

Jeg så også hendes kort og de er super søde.. jeg glæder mig til at se hvad du får ud af dem. 😊