onsdag den 14. december 2016

Det kreative strømmer ud ...

og hvor er det sjovt. Forleden dag spurgte jeg i facebook-gruppen Scrapsisters 2.0 om mulige ideer til at lave en lille gave (til pakkeleg) fyldt med forskellige sjove poser med inspiration fra Klovnekort og Annette/AKA. Jeg skal have en gave med til pakkeleg på fredag og pludselig fik jeg ideen til at lave små poser, så igår blev dagen, hvor jeg rendte rundt i byen for at købe ind til det. Om aftenen kom jeg lidt i gang og fik lavet lidt af forberedelserne, som ellers skal fortsætte i aften og morgen aften, så det hele kan være klar til fredag. Jeg synes selv, det er blevet lidt sjove ting, men når man samtidig har et budget omkring de 20-30 kr er det lidt udfordrende. Jeg kan desværre ikke vise billeder før på fredag, så idag må I nøjes med at se dagens gave, der er denne die med fisk fra Marianne Design, som jeg købte privat til Scrap i Løvel. Jeg har tænkt, at den skal bruges på sommer/fiskekort og særligt ifm et feriealbum, jeg skal have lavet for vores tur til Malaga, hvor vi var i en Sealife

Pga pakkelegsgaven har jeg ikke fået noget kreativt færdigt, så I får lov at se en gavepose, jeg lavede ifm et fantastisk kursus ved Riddersholm sidste år (vistnok i november) og som jeg aldrig har fået vist, da jeg jo ikke har blogget så meget i de sidste par år :)

Håber, I får en dejlig dag derude

1 kommentar:

Margit sagde ...

Spændende....
Glæder mig til fredag... ;)
Og fin fiskedie... sådan én har jeg godt nok aldrig set før!!
Dejlig decemberdag til dig.
Her har vi sol og BLÅ himmel... WAUW