tirsdag den 6. december 2016

Overraskelser er åbenbart stadig muligt :)

Idag fik jeg denne die i gave - faktisk var det en af de gaver, jeg havde glemt, så der var en overraskelse, selvom jeg selv har købt gaverne :)

Det er en die, jeg ikke kunne se noget behov for, før jeg var på Blomsterbox's kortkursus ifm Convention her i oktober og pludselig kunne jeg godt se, at en tag kan ændre udseende, hvis man laver andet en blot almindelig cirkulære huller på sin tag, så den kom på ønskesedlen og ned i kurven, en dag jeg kiggede forbi Scrapbookfun og den kan findes her, hvis andre også er interesserede.

Og for at I kan se den i brug, bliver det kreative indslag derfor af de kort, jeg lavede på kurset. Jeg er vild med stilen og med, at jeg fik mulighed for at lære lidt af Gitte Blomsterbox. Det var et fantastisk kursus - hyggeligt og lærerigt og så er jeg selv glad for resultatet :)


3 kommentarer:

Charlie sagde ...

Ja det ser da vældig smart ud.

Ann Jensen sagde ...

Selv en lille detalje kan gøre forskel 😉

Jytte sagde ...

Rigtigt fint kort og skønt at finde en lille uventet gave 😊