torsdag den 8. december 2016

Sidste dag i fagligt selskab

Igår var en fantastisk dag med masser af faglighed og godt selskab. En god middag med efterfølgende underholdning af Lars Hjortshøj og ellers musik og drinks i baren. Jeg har ikke fået mange timers søvn i nat ...

Her til morgen kunne jeg så i al stilhed åbne denne skønne gave....
Redigeret: Jeg kan på kommentaren se, at det kan være svært at se, hvad det er. Det er en lille sværtepude, jeg blev opmærksom på til Kreative Dage, hvor Leane bruger den til at sværte små detaljer med. Jeg tænkte, det kunne være sjovt at prøve - og så til sølle 20 kr. Den kan bl.a. købes ved Gavlhuset, hvis andre er interesserede.

Jeg har naturligvis ikke nået at være kreativ, så I får lov at se det sidste kort, jeg fik lavet til Scrap i Løvel i november. Mit første shaker-kort, jeg har lavet (hvis man ser bort fra make&take til Convention og lign.).

Håber, I får en god dag derude - jeg håber, at jeg her i weekenden kan finde tid til at være lidt kreativ, så jeg kan få prøvet alle de skønne gaver. Idag fik jeg heldigvis en god mulighed for at få brugt isbjørne-dien fra Marianne Design, jeg fik forleden dag. Jeg glæder mig til at vise jer resultatet senere

2 kommentarer:

Mio sagde ...

Lyder til det var en god aften : ) fin gave, jeg tror dog ikke lige jeg ved hvad det er. Gæt noget med chalke kridt ?
Shaker kort er sjove at lave, dit er blevet fint : )
Rigtig glædelig 8 december

Margit sagde ...

Fint shaker kort du har lavet...
Jeg har aldrig prøvet at lave sådan et... Men måske skulle jeg snart kaste mig ud i det =0)
God aften.