mandag den 19. december 2016

Så går slutspurten ind

Jeg havde de bedste intentioner om at få blogget hver dag, men jeg kan mærke, at lysten er dalet af flere årsager - det kan være svært at nå det i løbet af dagen, når man tager afsted på arbejde om morgenen og kommer sent hjem ... og samtidig er der overraskende få, der kigger forbi og kommenterer. Ærgerligt, men måske er tiden bare rendt fra bloggene? Jeg selv synes dog, det er hyggeligt at komme rundt hos andre og få lidt inspiration.

Dagens gave var denne skønne die fra La La Land, som jeg blev inspireret til at købe takket være Charlotte ved Scrapbook Fun. Hun havde brugt den på et kort og jeg vidste, at jeg måtte have fat i den. Heldigvis fik hun selv flere hjem, så jeg skyndte mig at købe den ene af dem og jeg glæder mig til at få den brugt.

Det kreative er fra en make & take hos Riddersholm - mener, det var til Convention, men det kan også have været til SAM. Uanset hvad, så er det en lille "julekalender", hvor man kan gemme forskellige oplysninger og vistnok også boner, hvis der laves en lomme til det. Det var sjovt at lave den, men jeg tror ikke, jeg bliver forfalden til sådan en fremover.






Håber, I har haft en dejlig dag derude. Her skal jeg selv have styr på de sidste julegaver, da der er et par stykker, der skal sendes med pakkeposten og resten skal have til/fra kort.

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Den die bliver du glad for. Jeg bruger min meget.
Og ja, juleblogging er ikke hvad det har været. Det var sjovere i gamle dage......for få år siden. Jeg ser nu de fleste opslag, men har jo fravalgt juleblogging i år pga tidnød. Det vidste jeg på forhånd. Derfor.
Og derfor er der langt mellem mine kommentarer. Men du kan jo blogge for din egen skyld. Jeg lægger tit kort på min blog uden at få det skrevet på Ssrapsisters. Men så har jeg mine ting et sted, hvor jeg kan finde dem igen.
Fortsat god december til dig og dine.