torsdag den 15. december 2016

Juletravlhed i allerhøjeste grad

Jeg havde i al stilhed troet, at denne uge ville blive stille og rolig, men jeg tog så grueligt fejl :) Jeg har hele tiden tanker igang om dit og dat, men i min stille naivitet håber jeg på bedre tid i næste uge! Så må vi se, hvordan den uge kommer til at forløbe.

Dagens gave var dette skønne stempelsæt fra Gitte og Hobbyboden. Jeg er vild med de tekststempler, hun har designet og jeg glæder mig til at få brugt dette julestempelsæt også.

Mht det kreative, så fik vi også lavet en tag, da vi var på kurset med gaveposen (som jeg viste igår) hos Riddersholm og den ser sådan ud med glas som pynt

Tak fordi du kiggede forbi - jeg håber, du også vil skrive en kommentar til stor glæde hos mig :)

2 kommentarer:

Margit sagde ...

Ja, Gittes stempler går man aldrig fejl af...
Super anvendelige og knivskarpe... så til lykke med dem.

God aften.

Mio sagde ...

Dejlig gave igen id ag, du er god til at finde dem *G*
Bliver dejligt at få lidt mere tid til at lege med det hele, måske i julen : )