lørdag den 3. december 2016

Den første weekend i december

Tak for jeres søde kommentarer på de forrige indlæg. Hvor det dog varmer :)

Idag pakkede jeg denne skønne die ud. Hvis jeg husker rigtigt, så købte jeg den til Scrap i Løvel og dermed ved Gavlhuset, som du kan finde her


Jeg synes, de forskellige dyre-dies fra Marianne Design er så søde. Umiddelbart var jeg ikke så meget til dem, men så har jeg set adskillige kort fra Annettes/AKAs hånd og hver gang bliver jeg mere og mere vild med dem og nu har jeg selv fået købt et par stykker eller tre fra serien. Du kan besøge hendes blog her

I stedet for kun at vise gaver herinde, håber jeg, at jeg også kan vise noget kreativt og gerne med gårsdagens gave. Jeg kender desværre mit eget kalenderprogram og det er ikke sikkert, jeg kan nå det hver dag, men her til formiddag har jeg nået at lege lidt med stjerne-stemplet fra igår. Jeg er ikke helt tilfreds, men når jeg får lidt mere tid, vil jeg prøve lidt mere. Det skulle være et lyn-kort/tag, da jeg egentlig skulle lave noget andet end at scrappe idag, men ville så gerne bare lige prøve lidt ;)
Jeg har brugt guld-sværte til stjernerne, fundet et stempel fra Dixi Craft med sort sværte og så havde jeg de to vanter liggende - vistnok fra Marianne Design.

Håber, I får en dejlig weekend derude. Jeg havde en skøn firma-julefrokost igår med mine "nye" kollegaer (har været ansat siden marts), så det var sjovt at hygge og feste med dem - og kjolen blev (naturligvis) færdig, hurra for stædigheden!

5 kommentarer:

Margit sagde ...

Jeg er da vild med den fine tag du har lavet. De vanter er da bare søøøøde...
Og de dies fra M.D. har jeg slet ikke opdaget =0)..(rødme..)
Hvis de andre er lige så søde som bambi'erne, så må jeg på "jagt" efter nogle af dem...
Rigtig god (rest)-lørdag.
SES (måske) i morgen??

Mio sagde ...

Rigtig sød die du fik, og fedt at du tog dig tid til liiige at få afprøvet din nye stempel. Super fint tag du lavede, så rart at have nogle ting lignede ( som de vanter) man lige kan komme på og vupti et dejligt tag : )
Jeg når det lige inden vi har den 4 der er bare ikke timer nok tihi... vi ses
Glædelig 3 december eller hvad der er tilbage af den ;)

Pia sagde ...

Super sød die og tage er flot dekoreret

Dorthe sagde ...

Har du selv købt din pakkekalender og pakket den ind? - hihi.

Du har helt ret - de små bambier er rigtig søde!

Heidi Worsøe sagde ...

Et rigtig sødt tag. Hyggelige vanter på en flot baggrund.
Jeg er også ret glad for dyrene fra MD, og er helt enig Anette er en skøn inspirator.