tirsdag den 2. december 2014

1. december - og atter tid til pakkekalender

Ja, utroligt som tiden flyver afsted, men der er åbenbart intet sket på min blog siden i sommers. Jeg har dog valgt, at gaverne fra min pakkekalender SKAL blogges her i december, så lige bortset fra en undtagelse allerede d. 1. december, så skulle jeg gerne få blogget hver dag frem til jul. Igen i år har jeg selv sponsoreret en pakkekalender til mig, men denne gang har Tina sagt ja til at købe gaverne til mig - og TUSIND TAK for det <3 . Synes, det kunne være hyggeligt med en pakkekalender, når jeg nu går hjemme på barsel i år .. så må vi se, om jeg fortsætter med det til næste år eller ej ;)

Dagens gave er denne bøtte glitter sne. Jeg kender ikke til det i forvejen, så jeg er spændt på at se, hvordan jeg skal bruge det, men som en rigtig snepige, er jeg sikker på, at det lige er mig


Håber, I har lyst til at skrive en kommentar - det glæder mig meget :)

1 kommentar:

Maryann Laursen sagde ...

Det er jeg rigtig spændt på at høre, hvordan virker, da jeg også har ledt efter noget "ordentligt" sne uden held. HAr prøvet flere, men de lignede da overhovedet IKKE sne det mindste, så glæder mig til at se hvad du laver med den her om det ligner bedre?? Så håber du vil vise noget du laver med det?